Espresso

27 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2009

Altkom Akademia ponownie wybrała Publicis Consultants Rowland

Altkom Akademia - wiodąca polska firma świadcząca usługi z zakresu edukacji, projektowania oraz integracji systemów IT - przedłużyła umowę współpracy z Publicis Consultants Rowland. Agencja jest odpowiedzialna za wsparcie spółki w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz zarządzanie jej bieżącymi relacjami z mediami. Publicis Consultants Rowland realizuje działania PR na rzecz Altkomu od października 2008 roku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2009

Axel Springer i nugg.ad precyzjyjnie docierają do grup celowych

Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer. Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.

Poprzednie Następne