Okocim – Odkrycie Roku 2009
  • 0
  • 1
27.04.2009

Okocim – Odkrycie Roku 2009

Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska została uhonorowana prestiżowym tytułem „Odkrycie Roku 2009” w konkursie „Laur Konsumenta i Klienta”. O przyznaniu marce tytułu „Odkrycie Roku 2009” w ogólnopolskim plebiscycie zdecydowali sami konsumenci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2009

Axel Springer i nugg.ad precyzjyjnie docierają do grup celowych

Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer. Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.