0 1 0 0 0 7.05.2009Rusza Forum Ekspertów Reklamy PrasowejNa przełomie maja i czerwca rusza pierwsza edycja Forum Ekspertów Reklamy Prasowej, której organizatorem jest Związek Kontroli Dystrybucji Prasy we współpracy z PBC oraz IWP.
0 1 0 0 0 7.05.2009Kampania Europapier-ImpapFirma Europapier-Impap zorganizowała kampanię promującą folie i papiery samoprzylepne oraz podłoża do druku wielkoformatowego.
0 1 0 0 0 7.05.2009MEC Interaction zdobył budżet Bio-ActiveMEC Interaction, internetowa komórka domu mediowego Mediaedge:CIA, zdobyła budżet reklamowy Bio-Active. Zaproszenie do wzięcia udziału w otwartym przetargu otrzymało pięć domów mediowych.
0 3 0 0 0 7.05.2009Polacy lubią 40-caloweAnalitycy portalu Promoceny.pl, pierwszej porównywarki cen w marketach, opublikowali raport dotyczący kwietniowych promocji cenowych w elektromarketach. Z raportu wynika, że najwięcej ofert zamieszczonych w gazetkach handlowych dotyczyło produktów firm Samsung i LG. Ponadto okazało się, że laptopy, telefony komórkowe i telewizory cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Raport został przygotowany na podstawie gazetek promocyjnych największych sieci handlowych.
0 1 0 0 0 6.05.2009TequilaPolska wdraża fotokodyAgencja marketingu zintegrowanego TequilaPolska poszerza swoją ofertę o usługi związane z doradztwem oraz wdrażaniem technologii fotokodów. Tequila w ramach oferty zapewnia doradztwo strategiczne w zakresie optymalnego zastosowania technologii fotokodów dla marek.
0 1 0 0 0 6.05.2009Pleon ma nową siedzibęAgencja Pleon od 1 maja mieści się przy ulicy Burakowskiej 5/7 w Warszawie. Zmiana jest efektem zacieśnienia współpracy pomiędzy firmami grupy BBDO, do której należy Pleon.
0 1 0 0 0 6.05.2009Publicis dla GarnierW kwietniu rozpoczęła się kampania Garnier FIT - dotycząca promocji programu walki z cellulitem. Akcja została przygotowana przez markę Garnier we współpracy z siecią fitness klubów Gymnasion. Materiały kampanii, w tym strona akcji, spot TV, layouty reklam prasowych, materiały POS, zostały wykonane przez agencję Publicis.
0 1 0 0 0 6.05.2009Testowanie e-głosowaniaJest prototyp systemu, jest interaktywny serwis, pora na testowe głosowanie przez internet. Aby wziąć w nim udział, wystarczy zarejestrować się na www.e-glosowanie.org, a 4 czerwca postąpić zgodnie z przewodnikiem po e-głosowaniu.
0 1 0 0 0 6.05.2009I. kwartał w kinach zdecydowanie na wzrościeWedług podsumowania przygotowanego przez New Age Media, pierwszy kwartał bieżącego roku przyniósł znaczne wzrosty zarówno na rynku kinowym, jak również na rynku reklamy kinowej.
0 1 0 0 0 6.05.2009Rynek notebooków według Skąpiec.plIdealny laptop to w pojęciu internauty sprzęt sygnowany logo HP, Toshiby lub Asusa. Najlepiej gdyby był wyposażony w wyświetlacz 15,4”, pojemny dysk i pamięć. Do tego wszystkiego powinien kosztować poniżej 2000 PLN. Taki oto portret wymarzonego notebooka wyłania się z najnowszego raportu przygotowanego przez serwis porównujący ceny Skąpiec.pl