0 1 0 0 1 6.05.2009Kraków wart jest zaliczenia – nowa kampania promocyjna KrakowaJedyny w Polsce koncert Lenny'ego Kravitza, II Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Kraków wart jest zaliczenia!” Kampania, organizowana przez Krakowskie Biuro Festiwalowe, potrwa do końca czerwca i obejmie outdoor oraz działania z zakresu BTL.
0 1 0 0 0 6.05.2009KTR dla Dyrektora Kreatywnego NetizensDominik Cymer, Dyrektor Kreatywny agencji interaktywnej Netizens został uhonorowany nagrodą KTR. W tegorocznym Konkursie Reklamy KTR otrzymał srebrną statuetkę w kategorii design za projekt FREE MAP for Young Travelers Fundacji Nowej Kultury Bęc Zmiana.
0 1 0 0 0 6.05.2009FireFly Creation z DAX Cosmetics4 maja ruszyła kampania promocyjno-reklamowa kosmetyków DAX Cosmetics: „Perfecta No Problem!”. Za kampanię odpowiada agencja reklamowa FireFly Creation.
0 1 0 0 1 6.05.2009Kaktus Roku 2009 przyznanyPodczas VIII Kongresu Public Relations przedstawiciele branży zdecydowaną większością głosów przyznali tytuł „Kaktus Roku 2009” byłemu premierowi, Kazimierzowi Marcinkiewiczowi za szczególnie nieudane i łamiące zasady dobrej praktyki działania komunikacyjne.
0 1 0 0 0 6.05.2009Społeczna misja biznesuWedług badań CBOS, aż 60 proc. dużych i ponad połowa średnich firm dostrzega konieczność zaangażowania w działania prospołeczne i proekologiczne. Społeczna odpowiedzialność biznesu staje się podstawą w strategii komunikacyjnej wielu przedsiębiorstw, bez względu na sektor gospodarki.
0 1 0 0 0 6.05.2009Velaves SPA uruchomiło dział obsługi korporacyjnejVelaves SPA uruchomiło od początku maja dział obsługi korporacyjnej odpowiedzialny za kompleksową obsługę imprez integracyjnych i konferencji. Dyrektorem działu jest Marta Herrmann, która dzięki swojemu doświadczeniu w innych obiektach hotelowo-konferencyjnych może zaproponować klientom Velaves profesjonalne rozwiązania.
0 1 0 0 0 6.05.2009Tysiące złotych na komunijne prezentyQuad za 2000, konsola za tysiąc, albo laptop za 4,5 tysiąca złotych. Według danych internetowej porównywarki cen Okazje.info, tegoroczne prezenty komunijne to głównie elektronika. Wydaliśmy na nie od kilkuset do kilku tysięcy złotych.
0 2 0 0 0 6.05.2009Raport kwartalny MPG – sytuacja na rynku mediówWedług szacunków MPG rynek zmniejszył się wartościowo w pierwszym kwartale 2009 w stosunku do analogicznego okresu 2008 o 8,8% . Wielkość rynku wyniosła 1 651 mln zł netto wobec 1 811 mln zł netto rok wcześniej.
0 1 0 0 0 6.05.2009Arip pracuje dla Lotos OilAgencja Reklamowa Arip z Warszawy wygrała przetarg ogłoszony przez Lotos Oil na organizację loterii konsumenckiej wspierającej promocję olejów Lotos z Formułą Thermal Control.
0 1 0 0 0 6.05.2009Muller wspiera kampanią rozszerzone portfolio produktówW ramach kontynuacji kampanii pt.: „Smak płynie z mleka” w maju br. pojawią się nowe spoty telewizyjne produktów mlecznych marki Muller. Agencja TBWA wspiera kreatywnie i strategicznie markę Muller na rynku polskim.