MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active - Marketing przy Kawie
MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active
  • 0
  • 1
7.05.2009

MEC Interaction zdobył budżet Bio-Active

MEC Interaction, internetowa komórka domu mediowego Mediaedge:CIA, zdobyła budżet reklamowy Bio-Active. Zaproszenie do wzięcia udziału w otwartym przetargu otrzymało pięć domów mediowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 maja 2009

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
7.05.2009

Polacy lubią 40-calowe

Analitycy portalu Promoceny.pl, pierwszej porównywarki cen w marketach, opublikowali raport dotyczący kwietniowych promocji cenowych w elektromarketach. Z raportu wynika, że najwięcej ofert zamieszczonych w gazetkach handlowych dotyczyło produktów firm Samsung i LG. Ponadto okazało się, że laptopy, telefony komórkowe i telewizory cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem Polaków. Raport został przygotowany na podstawie gazetek promocyjnych największych sieci handlowych.

6 maja 2009