0 1 0 0 0 1.07.2009Partner of Promotion dla Innowacyjnej GospodarkiAgencja Partner of Promotion wygrała kontrakt na przygotowanie, realizację i koordynację spójnej kampanii promocyjnej i public relations dotyczącej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w 2009 roku. Zleceniodawcą działań jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. Wartość projektu wynosi ponad 1 mln zł.
0 1 0 0 0 1.07.2009Grand prix Golden Arrow dla Tequili i NetizensNagrodę grand prix IV edycji konkursu Golden Arrow otrzymała promocja lodów Magnum przygotowana przez agencje TequilaPolska i Netizens.
0 1 0 0 0 1.07.2009W czerwcu najczęściej poszukiwano pracy w marketingu i public relationsFraza praca marketing/public relations była w maju i w czerwcu 2009 roku na pierwszym miejscu listy najczęściej wyszukiwanych haseł w giełdzie pracy infoPraca.pl. Na kolejnych miejscach znalazły się praca informatyka, praca manager, praca dla studenta, za granicą i praca finanse.
0 1 0 0 0 1.07.2009Nowy klient VeLOd czerwca br. firma VeL zajmie się obsługą kolejnego po Vitis Pharma klienta z branży farmaeutycznej – Sequoia Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 1.07.2009Firma Bancom zwycięzcą konkursu „Telemarketer Roku 2009”Statuetkę „Telemarketera Roku” w kategorii Obsługa Klienta otrzymał pracownik firmy Bancom – Michał Stankiewicz. W tej kategorii nominację do tytułu otrzymały tylko dwie osoby. Wyniki zostały ogłoszone w trakcie piątkowej Gali Golden Arrow, podczas której swój finał miał również konkurs „Telemarketer Roku”.
1 1 0 0 3 1.07.2009Brünomarketing w PolscePrzygotowana przez Monolith Films strategia promocji filmu „Brüno” wykorzystuje rozwiązania Web 2.0 oraz celebrity endorsement.
0 1 0 0 0 1.07.2009Medforum w gronie IAB PolskaFirma Medforum dołączyła do struktur stowarzyszenia Interactive Advertising Bureau Polska. Medforum jest pierwszą firmą działającą w obszarze internetu medycznego, która została członkiem IAB Polska.
0 1 0 0 0 1.07.2009Luksus w czasach kryzysuMercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu „Luksus w czasach kryzysu” zrealizowanym na zlecenie portalu GolfProperties.pl przez Grupę IQS.
0 1 0 0 0 1.07.2009Kampania Neonet na nośnikach GoBoard22 czerwca br. odbyła się kampania Neonet wykorzystująca nośniki mobilne GoBoard.
1 1 0 0 0 1.07.2009Jim Louderback w Lookr.tvJim Louderback CEO amerykańskiej telewizji internetowej Revision3 był gościem programu w Lookr.tv, 19 czerwca. Opowiadał o przyszłości telewizji w sieci na przykładzie zarządzanej przez niego stacji. Z materiału dowiedzieć się można m.in. jak zarabiać na video online, w czym telewizja internetowa jest lepsza od tradycyjnej i jak będzie wyglądała globalna sieć za kilka lat.