0 1 0 0 0 17.06.2009PPP Marketing z Ambient InfinityPPP Marketing, agencja mobile marketingowa podpisała umowę o współpracy z Ambient Infinity, dostawcą POS TV oraz producentem telewizyjnym.
0 1 0 0 0 16.06.2009„Zdrów jak ryba” – rusza kampania marki LisnerW czerwcu 2009 roku rozpoczęła się druga odsłona kampanii reklamowej marki Lisner pod hasłem "Zdrów jak ryba".
0 1 0 0 0 16.06.2009Nowy klient Interactive Intelligence w sektorze bankowymSystem komunikacyjny Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence zostanie wdrożony w ING Banku Śląskim. Rozwiązanie ma usprawnić obsługę klientów z całej Polski w centrum kontaktowym banku. Wdrożenie przeprowadzi partner Interactive Intelligence, ITD Polska.
0 1 0 0 0 16.06.2009dotPR dla Grupy FreshAgencja dotPR rozpoczęła działania dla Grupy Fresh. Zadaniem dotPR jest kształtowanie wizerunku firm wchodzących w skład Grupy zarówno w tradycyjnych, jak i tzw. nowych mediach.
0 1 0 0 0 16.06.2009Klub Brand Design dla studentów warszawskiej ASPZakończyła się pierwsza edycja programu, prowadzonego przez Klub Brand Design (Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR) dla studentów trzeciego roku wydziału Wzornictwa Przemysłowego warszawskiej ASP.
0 1 0 0 0 16.06.2009Polski Obama? Nie tym razemZespół Think-a-Head przygotował raport „Internetowa kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego”, w którym poddał analizie postawy internautów wobec toczonej w sieci kampanii oraz internetowe działania komunikacyjne najbardziej aktywnych kandydatów ubiegających się 7 czerwca o mandaty europosłów.
0 1 0 0 0 16.06.2009Agencja Albert Lumberjacker przygotowała kampanię Effie AwardsNajbliższa kampania konkursu oceniającego efektywność programów komunikacji marketingowej Effie Awards pod hasłem "Tylko Efektywność" przygotowana została przez agencję Albert Lumberjacker.
0 1 0 0 0 16.06.2009Nowa odsłona kampanii Gadu AIRRuszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii realizowanej przez agencję San Markos dla Gadu AIR.
0 1 0 0 1 16.06.2009Odziały specjalne Coca-Cola Zero ruszają do akcjiW połowie czerwca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Coca-Cola Zero, pod hasłem „To możliwe!”. Oprócz spotów telewizyjnych, działań w Internecie oraz kampanii PR marka otrzyma wsparcie w postaci akcji samplingowej, w ramach której komandosi z jednostek specjalnych Coke Zero rozdadzą konsumentom 1 000 000 puszek napoju.
0 1 0 0 1 16.06.2009IDMnet wyodrębnia specjalny dział ds. obsługi kampanii efektywnościowychW strukturze IDMnet SA powstał specjalny dział ds. obsługi tzw. kampanii nastawionych na efekt. W skład jego zespołu weszły m.in. osoby z działu wsparcia sprzedaży oraz działu technologicznego. Głównym celem wspomnianego działania jest maksymalizacja efektów kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPA) oraz pełna obsługa i optymalizacja kampanii CPM z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego.