0 2 0 0 0 10.04.2009Mazowsze stawia na nowy wizerunekW drugiej połowie roku ruszą kampanie wizerunkowa i promocyjna akcentujące najmocniejsze strony Mazowsza. Odmłodzone zostało również dotychczasowe logo regionu. Od tej pory towarzyszyć mu będzie hasło „Mazowsze – serce Polski”.
0 1 0 0 0 10.04.2009ARW Image Public Relations pracuje dla Skalar Office CenterAgencja ARW Image Public Relations podpisała roczny kontrakt ze spółką Hydrobudowa 9, która wchodzi w skład Grupy PBG SA, na działania public relations dla inwestycji Skalar Office Center.
0 1 0 0 0 10.04.2009Ruszyła kampania DHL Express „Inteligentna przesyłka z sieci”Pod hasłem „Inteligentna przesyłka z sieci” wystartowała kampania promocyjna DHL Express. Jej celem jest przekazanie informacji o specjalnym pakiecie usług przygotowanym dla sklepów internetowych oraz firm, które oferują swoje towary za pośrednictwem Internetu. Kampania potrwa od 6 kwietnia do 1 maja.
0 1 0 0 0 10.04.2009Relacje między Agencjami WOMM a Społecznościami w SieciGrupa Adweb tworzy panel dyskusyjny o marketingu szeptanym, do którego zaprasza administratorów i moderatorów for internetowych.
0 1 0 0 0 10.04.2009Porta KMI Poland w sieci IDMnetInternetowy Dom Mediowy IDMnet SA nawiązał roczną współpracę z firmą Porta KMI Poland.
0 1 0 0 0 10.04.2009Pozytywna energia CracoviiW organizacji sportowej już nie tylko samo widowisko meczowe powinno być towarem, marketing klubu musi tworzyć i promować nowe produkty powiązane ze sportem.
0 1 0 0 0 10.04.2009Walk The Line wspiera DHL Global ForwardingAgencja Walk The Line wygrała przetarg na obsługę full service firmy DHL Global Forwarding.
0 1 0 0 0 10.04.2009Banah Group dla Banku PocztowegoAgencja Reklamowa Banah Group przygotowała najnowsze działania wspierające sprzedaż Kredytu mieszkaniowego z dopłatami. Akcja promocyjna, obejmująca m.in. prasę ogólnopolską i Internet, wystartowała w marcu.
0 1 0 0 0 9.04.2009Studenci rozmawiają o wizerunku pracodawcówW dniach 1-4 kwietnia 2009 roku w Rozłogach k. Białegostoku odbyła się Konferencja Naukowa "Czas na EB*" zorganizowana przez Studenckie Koło Menedżerów we współpracy z Wydziałem Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu w Białymstoku.
0 1 0 0 0 9.04.2009S4 daje odpust zupełnyAgencja Reklamowa S4 jak co roku przygotowała wyjątkową świąteczną niespodziankę dla swoich klientów i partnerów biznesowych. Tym razem żartobliwym prezentem wielkanocnym jest gdaczący kubek odpustowy ora wyjątkowa pokuta za winy i odpust zupełny, które można otrzymać na stronie www.odpust.s4.pl.