Luksus w czasach kryzysu
  • 0
  • 1
1.07.2009

Luksus w czasach kryzysu

Mercedes, Lexus, Chanel, Dior, Ferrari to pierwsza piątka najbardziej luksusowych marek zdaniem zamożnych Polaków, którzy wzięli udział w badaniu „Luksus w czasach kryzysu” zrealizowanym na zlecenie portalu GolfProperties.pl przez Grupę IQS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54873 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.07.2009

Inauguracja kampanii edukacyjnej "PGNiG Bezpiecznie nad Wodą" w Nieporęcie

27 czerwca 2009 roku w Nieporęcie ruszyła ogólnopolska Kampania „PGNiG Bezpiecznie nad Wodą”. Podczas inauguracji zostały przedstawione badania opinii społecznej jednoznacznie dowodzące, że na polskich plażach ciągle nie jest bezpiecznie. Tylko na Mazowszu w 2008 roku policja odnotowała 88 przypadków utonięć. Z tego względu podwarszawski Nieporęt jest pierwszym przystankiem Kampanii.