0 1 0 0 0 27.04.2009Słaby Program RMF MAXXX Perełką Radiową 2008W ósmej edycji plebiscytu „Zdobywcy Eteru 2008” przeprowadzonego przez Portal Medialny MediaFM.net "Słaby Program" RMF MAXXX uzyskał tytuł: Perełka Radiowa 2008.
0 1 0 0 0 27.04.2009inplusPR logi(sty)cznieAgencja inplusPR rozpoczęła współpracę z firmą Still Polska - wiodącym dostawcą inteligentnych systemów sterowania dla intralogistyki, wewnątrzzakładowego przepływu materiału oraz informacji. Do głównych zadań Agencji należy budowanie wizerunku firmy poprzez relacje z mediami.
0 1 0 0 0 27.04.2009„We do the job“, czyli blog firmowy mLifeFirma mLife uruchomiła firmowego bloga, który ma być miejscem prezentacji najważniejszych wydarzeń zarówno z życia firmy, jak i jej otoczenia.
0 1 0 0 0 27.04.2009Axel Springer i nugg.ad precyzjyjnie docierają do grup celowychAxel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer. Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.
0 1 0 0 0 27.04.2009Promocja nowych ketchupów KotlinAgencja interaktywna GoldenSubmarine przygotowała dla firmy Kotlin akcję promującą nowe smaki ketchupów: Hot Dog i Kebab.
0 1 0 0 0 27.04.2009Pomorskie – dobry kursDobiega końca kampania promocyjna województwa pomorskiego. Jeszcze przez kilka dni można zobaczyć spot reklamujący pomorskie, ale konkurs fotograficzny pod hasłem „A Ty – Co będziesz robić w Pomorskiem” dopiero się rozkręca. Potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 27.04.2009Publicis Consultants | Rowland dla Centrum Kartingowego IMOLAPublicis Consultants | Rowland rozpoczęła współpracę z Centrum Kartingowym IMOLA. Agencja zajmie się prowadzeniem działań z zakresu media relations oraz wsparciem wydarzeń specjalnych i akcji marketingowych.
0 1 0 0 0 27.04.2009Kodeks dobrych praktyk e-mail marketinguInteractive Advertising Bureau Polska (IAB Polska) przyjęło właśnie Kodeks dobrych praktyk e-mail marketingu. Jest to wspólne opracowanie członków grupy roboczej, do której należą agencje e-mail marketingowe, domy mediowe oraz wydawcy wykorzystujący aktywnie pocztę elektroniczną jako kanał komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 27.04.2009AdAction podpisuje umowę z Zedge i rozwija sieć reklamy mobilnejFirma AdAction rozpoczęła współpracę z serwisem Zedge, jednym z największych globalnych dostawców darmowego contentu mobilnego. Partnerstwo zwiększy zasięg mobilnej sieci reklamowej mobiAds, rozwijanej przez AdAction.
0 1 0 0 0 27.04.2009Startuje kampania Echo MiastaDzisiaj w portalach branżowych dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej oraz domów mediowych wystartowała kampania reklamowa gazety „ECHO MIASTA”. Intrygujące, nieco prowokujące i przewrotne hasła eksponują atuty wyróżniające ECHO MIASTA spośród innych tytułów prasowych. Kreacja layoutów oparta jest na czytelnej, zwięzłej i komunikatywnej formie graficznej przygotowanej przez agencję Bimers (do niedawna Bimer Mazurczak). W opracowaniu strategii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, jako niezależny konsultant wspierający wydawcę tytułu, firmę Media4mat. Reklamy ukażą się także w wybranych tytułach prasy branżowej. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.