Espresso

27 kwietnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2009

Axel Springer i nugg.ad precyzjyjnie docierają do grup celowych

Axel Springer Media Impact, największy niemiecki wydawca cross-mediowy oraz nugg.ad, rynkowy lider technologii targetowania behawioralnego porozumieli się w sprawie integracji technologii nugg.ad na witrynach z portfolio grupy Axel Springer. Zgodnie z danymi AGOF (oficjalne badania niemieckiego internetu) za czwarty kwartał 2008 roku Axel Springer dociera do ponad 12 milionów unikalnych użytkowników. Dzięki nugg.ad, kampanie reklamowe w sieci Axel Springer będą teraz adresowane z większą precyzją do odpowiednich grup celowych, bazując na zaawansowanych profilach behawioralnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.04.2009

Startuje kampania Echo Miasta

Dzisiaj w portalach branżowych dla przedstawicieli mediów, branży marketingowej oraz domów mediowych wystartowała kampania reklamowa gazety „ECHO MIASTA”. Intrygujące, nieco prowokujące i przewrotne hasła eksponują atuty wyróżniające ECHO MIASTA spośród innych tytułów prasowych. Kreacja layoutów oparta jest na czytelnej, zwięzłej i komunikatywnej formie graficznej przygotowanej przez agencję Bimers (do niedawna Bimer Mazurczak). W opracowaniu strategii uczestniczył również Rafał Wiśniewski, jako niezależny konsultant wspierający wydawcę tytułu, firmę Media4mat. Reklamy ukażą się także w wybranych tytułach prasy branżowej. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann.

Poprzednie Następne