0 1 0 0 0 20.07.2009Katalog VOD w telewizji nowej generacji nJuż od 1 sierpnia 2009 roku w telewizji nowej generacji n rozszerza swoją ofertę filmów VOD. Abonenci najnowocześniejszej polskiej platformy satelitarnej otrzymają dostęp do zakładki Katalogu VOD w którym – za atrakcyjną cenę – znajdzie się szereg ciekawych pozycji filmowych.
0 1 0 0 0 20.07.2009Pij mleko z NBAMarcin Gortat - polski koszykarz, jedyny Polak w historii NBA, który awansował do jej finału, zostanie twarzą nowej odsłony kampanii społecznej „Pij Mleko! będziesz Wielki”.
0 1 0 0 0 20.07.2009Sklep e-cyfrowe.pl otrzymał Złoty Laur Konsumenta 2009Sklep e-cyfrowe.pl otrzymał Złoty Laur Konsumenta 2009, zajmując pierwsze miejsce w kategorii "Sklepy internetowe - Sprzęt fotograficzny, RTV, AGD".
0 1 0 0 0 20.07.2009Rysunki satyryczne na YouTubeTematyczne zestawy rysunków satyrycznych Szczepana Sadurskiego w formie animacji można oglądać na portalu YouTube.
0 1 0 0 0 20.07.2009Moda na Eko-BlogaKompania Piwowarska, jedna z największych firm piwowarskich na polskim rynku piwa zachęca do pisania eko-blogów. W ten sposób firma chce szerzyć eko-ideę wśród swoich pracowników i ich rodzin. A wszystko w ramach programu „Zgrani z naturą”.
0 1 0 0 0 20.07.2009Jaś Grassownik w świecie marek, czyli BLUE GRASS po godzinachPracownicy poznańskiej agencji reklamowej BLUE GRASS stworzyli postać Jasia Grassownika.
0 1 0 0 0 20.07.2009Nowa strona internetowa Firmy Oponiarskiej Dębica SAPrezentacja produktów, porady dla użytkowników opon, mapa autoryzowanych serwisów, a nawet aktualny kurs akcji Firmy Oponiarskiej Dębica SA – wszystko podane w nowoczesny i przejrzysty sposób. Tak prezentuje się uruchomiona dziś nowa witryna internetowa TC Dębica SA. Wprowadzone zmiany ułatwią dostęp do różnorodnych informacji klientom, inwestorom oraz wszystkim miłośnikom motoryzacji.
0 1 0 0 0 17.07.2009Kampania promocyjna Poznań Maratonu17 lipca na antenie stacji Eurosport rozpocznie się międzynarodowa kampania promocyjna jednej ze sportowych wizytówek Poznania – Poznań Maratonu. 30-sekundowy spot w trzech wersjach językowych zostanie wyemitowany łącznie 60 razy. Obejrzą go widzowie kanału w 59 krajach – przede wszystkim europejskich, ale także na Bliskim Wschodzie i północnym wybrzeżu Afryki.
0 1 0 0 0 17.07.2009„Świat po Twojemu” – konkurs Burger King i CKM„Świat po Twojemu” to temat przewodni wakacyjnego konkursu fotograficznego organizowanego przez Burger King we współpracy z miesięcznikiem CKM. Konkurs, który potrwa do 14 września, skierowany jest do amatorów fotografii, a zdjęcia mają przedstawiać różne pomysły na życie. Na zwycięzców czeka markowy sprzęt fotograficzny.
0 1 0 0 0 17.07.2009„Połów jak ze snów” – letnia kampania Galerii KazimierzRuszyła letnia kampania Galerii Kazimierz „Połów jak ze snów”, promująca posezonowe wyprzedaże. Za kreację kampanii odpowiada Communiaction Unlimited.