0 1 20.07.2009Jaś Grassownik w świecie marek, czyli BLUE GRASS po godzinachmarketing internetowy TweetPracownicy poznańskiej agencji reklamowej BLUE GRASS stworzyli postać Jasia Grassownika.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54859 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.07.2009Nowa strona internetowa Firmy Oponiarskiej Dębica SAPrezentacja produktów, porady dla użytkowników opon, mapa autoryzowanych serwisów, a nawet aktualny kurs akcji Firmy Oponiarskiej Dębica SA – wszystko podane w nowoczesny i przejrzysty sposób. Tak prezentuje się uruchomiona dziś nowa witryna internetowa TC Dębica SA. Wprowadzone zmiany ułatwią dostęp do różnorodnych informacji klientom, inwestorom oraz wszystkim miłośnikom motoryzacji.
0 1 0 0 0 17.07.2009Kampania promocyjna Poznań Maratonu17 lipca na antenie stacji Eurosport rozpocznie się międzynarodowa kampania promocyjna jednej ze sportowych wizytówek Poznania – Poznań Maratonu. 30-sekundowy spot w trzech wersjach językowych zostanie wyemitowany łącznie 60 razy. Obejrzą go widzowie kanału w 59 krajach – przede wszystkim europejskich, ale także na Bliskim Wschodzie i północnym wybrzeżu Afryki.
0 1 0 0 0 17.07.2009"Świat po Twojemu" - konkurs Burger King i CKM„Świat po Twojemu” to temat przewodni wakacyjnego konkursu fotograficznego organizowanego przez Burger King we współpracy z miesięcznikiem CKM. Konkurs, który potrwa do 14 września, skierowany jest do amatorów fotografii, a zdjęcia mają przedstawiać różne pomysły na życie. Na zwycięzców czeka markowy sprzęt fotograficzny.
0 1 0 0 0 17.07.2009"Połów jak ze snów" - letnia kampania Galerii KazimierzRuszyła letnia kampania Galerii Kazimierz „Połów jak ze snów”, promująca posezonowe wyprzedaże. Za kreację kampanii odpowiada Communiaction Unlimited.