0 1 0 0 0 23.04.2009Sodexho pilotuje Performance SuiteSodexho Pass Polska rozpoczęła pilotażowy projekt wprowadzający rozwiązanie służące budowaniu lojalności partnerów biznesowych i konsumentów – Performance Suite.
0 1 0 0 0 23.04.2009Letnia oferta Headz Marketing PartnerJak skutecznie zaplanować letnią kampanię outdorową? Jakich nośników użyć, gdy na rynku firmy prześcigają się z ofertami? Firma Headz Marketing Partner przygotowała specjalną ofertę, która umożliwia realizację kampanii w najbardziej strategicznych miejscach w czasie wakacji.
0 1 0 0 0 23.04.2009Kodeks Dobrych Praktyk Freelance wchodzi w życieOd 20 kwietnia, po niespełna czterech miesiącach pracy nad formułą Kodeksu Dobrych Praktyk Freelance, jego treść organizatorzy przedstawiają na stronie www.kodeksfreelance.pl.
1 1 0 0 0 23.04.2009„Ryba wpływa na wszystko” – ruszył drugi etap kampanii Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju WsiW kwietniu rusza drugi etap kampanii edukacyjnej Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi pod hasłem „Ryba wpływa na wszystko”, przygotowana przez agencję Scholz&Friends.
0 1 0 0 0 23.04.2009„Mieszkasz lepiej” – rusza kampania PraktikerRuszyła nowa kampania wizerunkowa Praktiker. Kampania promuje interaktywny Katalog Praktiker Wiosna 2009.
0 1 0 0 0 23.04.2009Grander ponownie w telewizjiGrander - największa z kanapek oferowanych przez KFC, ponownie pojawi się w telewizyjnej kampanii reklamowej. Kampanii towarzyszyć będzie nowy konkurs dla konsumentów.
0 1 0 0 0 23.04.2009Agencja SF1 przygotowała promocję marki PalmolivePod hasłem “Weekend piękna z Palmolive” realizowana jest ogólnopolska loteria promocyjna produktów marki Palmolive. Za opracowanie koncepcji, kreację i realizację projektu odpowiedzialna jest agencja SF1.
0 1 0 0 1 23.04.2009Program lojalnościowy dla samorządówAgencja Reklamowa Wizard wdraża nowy projekt: program lojalnościowy dla samorządów. Nowe wyzwanie, nad którym pracuje od kilku miesięcy Agencja, skierowane jest do jednostek samorządowych każdego szczebla administracji.
0 1 0 0 0 23.04.2009Kampania społeczna „Nie Kupuj 3”Agencja reklamowa Bed&Breakfast realizuje kampanię społeczną „Nie Kupuj 3”.
0 1 0 0 0 23.04.2009„Europa – to nasza historia” na billboardach w 11 największych miastach PolskiOd 1 maja do 5 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia, na powierzchni 2,5 tys. m2, w 12 różnych sekcjach tematycznych, wrocławianie i goście z całej Polski odbędą podróż po Europie, przemierzając przestrzeń i czas od 1945 do 2007 roku. Wystawa „Europa – to nasza historia” przygotowana przez brukselskie Muzeum Europy z okazji 50-lecia podpisania Traktatów Rzymskich, zostanie oficjalnie otwarta 1 maja 2009 we wrocławskiej Hali Stulecia. 600 billboardów i citylightów promujących wystawę zaprasza do zwiedzania mieszkańców: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Gdańska, Katowic, Szczecina, Lublina, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy oraz Wrocławia.