0 1 0 0 0 25.08.2009Fonio Song – czyli jak artyści promują bezpieczne korzystanie z komórkiJuż niebawem, w ramach akcji społecznej - „Moja Pierwsza Komórka”, z inicjatywy CenterNet S.A. - nowego operatora komórkowego, rozpocznie się projekt, w którym znane osoby zachęcają do propagowania zasad bezpiecznego i rozsądnego korzystania z komórki przez dzieci.
0 1 0 0 0 25.08.2009Ambient w kampanii społecznej, czyli niestandardowo do młodychKonferencją prasową w budynku Polskiej Agencji Prasowej rozpoczęła się druga odsłona największej i budzącej kontrowersje, kampanii społecznej na zlecenie Komendy Głównej Policji.
0 1 0 0 0 25.08.2009Złoty Laur dla Drewex KolorinoW ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta najwyżej ocenioną marką w kategorii meble dziecięce okazał się Drewex Kolorino. Firma zajęła pierwsze miejsce, zdobywając tym samym Złoty Laur Konsumenta 2009.
0 1 0 0 0 25.08.2009Magiczne miejsce nad Wisłą – Festiwal PRZEMIANYTańce na DechachTuż przy Wiśle, w Porcie Czerniakowskim, w każdy piątek o 18:00 prawdziwy parkiet z dech aż trzeszczy. Do tańca przygrywa kapela na żywo.
0 1 0 0 1 25.08.2009Nowa kampania Euro RSCG 4D dla marki Orange dla FirmOd 24 sierpnia możemy oglądać nowy spot Orange dla Firm przygotowany przez Euro RSCG 4D. Animowany film pokazuje, że szybki mobilny Internet w Orange dostępny jest już nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w mniejszych miastach i małych miejscowościach. Spot zachęca również do sprawdzenia i zamówienia poprzez SMS szybkiego mobilnego Internetu Bussines Everywhere. Kampania ogólnopolska objęła telewizję, prasę oraz internet.
0 1 0 0 0 25.08.2009Mizuno i Bench. – nowe marki Grupy MIGWraz z początkiem sezonu jesień – zima 2009 portfolio marek pozostających w wyłącznej dystrybucji MIG Group poszerza się o dwie kolejne światowej sławy marki, japońską ikonę runningu – Mizuno i pochodzący z Wielkiej Brytanii, lifestylowy – Bench.
0 1 0 0 0 25.08.2009BNP Paribas z Euro RSCG SensorsEuro RSCG Sensors rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem francuskiego banku BNP Paribas, działającym w obszarze bankowości inwestycyjnej i korporacyjnej.
0 1 0 0 0 25.08.2009Point of View wspiera niestandardowo TurboDymo ManaOd 17 września trwa kampania reklamowa usługi "50% więcej do każdego doładowania" młodzieżowej oferty na kartę 36.6. Na potrzeby komunikacji wykreowana została przez agencję TeamOne postać superbohatera - TurboDymo Mana, który zawstydza innych, działając 50% lepiej.
0 1 0 0 0 25.08.2009Momentum Worldwide i Weber Shandwick wypromują VI Praskie Spotkania z Kulturą – „Wielokulturowa Praga”Urząd Dzielnicy Praga Północ oraz Dom Kultury PRAGA organizują VI Festiwal Ulicy Ząbkowskiej „Wielokulturowa Praga”. Agencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide i agencja PR Weber Shandwick będą wspierały miasto w promowaniu tego przedsięwzięcia.
0 1 0 0 0 25.08.2009Let’s slogoW 2011 roku obchodzona będzie 10. rocznica Międzynarodowego Roku Wolontariatu zorganizowanego przez ONZ. Europejski Rok Wolontariatu (EYV 2011) ma na celu uczczenie i wyróżnienie wolontariuszy i ich wkładu w rozwój społeczeństwa. Alians na rzecz Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 (EYV ERW 2011) prowadzi konkurs „Let's Slogo” na logo i slogan, które zostaną wykorzystane w oficjalnej promocji, informacji i materiałach informacyjnych oraz zasobach EYV 2011. Logo i slogan będą graficznym symbolem EYV 2011 w całej Europie.