Point of View wspiera niestandardowo TurboDymo Mana
  • 0
  • 1
25.08.2009

Point of View wspiera niestandardowo TurboDymo Mana

Od 17 września trwa kampania reklamowa usługi „50% więcej do każdego doładowania” młodzieżowej oferty na kartę 36.6. Na potrzeby komunikacji wykreowana została przez agencję TeamOne postać superbohatera – TurboDymo Mana, który zawstydza innych, działając 50% lepiej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2009

Let's slogo

W 2011 roku obchodzona będzie 10. rocznica Międzynarodowego Roku Wolontariatu zorganizowanego przez ONZ. Europejski Rok Wolontariatu (EYV 2011) ma na celu uczczenie i wyróżnienie wolontariuszy i ich wkładu w rozwój społeczeństwa. Alians na rzecz Europejskiego Roku Wolontariatu 2011 (EYV ERW 2011) prowadzi konkurs „Let's Slogo” na logo i slogan, które zostaną wykorzystane w oficjalnej promocji, informacji i materiałach informacyjnych oraz zasobach EYV 2011. Logo i slogan będą graficznym symbolem EYV 2011 w całej Europie.