0 1 0 0 0 27.05.2009I etap konkursu Telemarketer Roku rozstrzygniętyZakończył się I etap konkursu organizowanego przez Grupę Telemarketingową Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego na Telemarketera Roku 2009. Znamy nazwiska pretendentów to tytułu.
0 1 0 0 0 27.05.2009Grupa McCann uruchamia w Polsce oddział HealthcareW ramach struktury grupy McCann w Polsce został stworzony oddział McCann Healthcare Worldwide specjalizujący się w obsłudze firm z branży farmaceutycznej
0 1 0 0 0 27.05.2009Infinity organizatorem Mazda Blue NightTeatr Sabat i ulica Foksal przez dwie noce 13 i 14 maja 2009 zyskały szczególną oprawę. Mazda Motor Poland zaprosiła partnerów biznesowych, a kolejnego wieczoru dziennikarzy, na spotkanie z nową Mazdą3. Impreza była też podsumowaniem rocznej obecności firmy na polskim rynku. Za kreację i kompleksową obsługę wydarzenia odpowiadała agencja Infinity.
0 1 0 0 0 27.05.2009Fly.pl przenosi obsługę Contact Center do Easygo.plKlientów obu portali turystycznych obsługiwać będzie jeden zespół konsultantów należący do EasyGo.pl. Zawarta umowa ma podnieść skuteczność sprzedażową Fly.pl.
0 1 0 0 0 27.05.2009Times Square Public Relations z Marszem dla Życia i RodzinyKrakowska agencja Times Square Public Relations podjęła współpracę z organizatorami Marszu dla Życia i Rodziny oraz Pikniku dla Życia i Rodziny.
0 1 0 0 0 27.05.2009Ruszyła kampania prasowa marki RocaNajnowsze reklamy Roca nawiązują do przekazu marki globalnej, odwołując się do jej pozycji w branży. Na każdym layoucie znajduje się międzynarodowe hasło „ The leading global bathroom brand”, przyjęte niedawno przez centralę w Barcelonie.
0 1 0 0 0 27.05.2009Rage-Race 2009 na wielkoformatowych ekranach w całej PolsceW 22 miastach na 37 wielkoformatowych ekranach LED'owych mozna zobaczyć klip promocyjny Rage-Race 2009. Prezentacja klipu na nośnikach firmy Videoboard, to pierwsza część kampanii promocyjnej tegorocznej edycji imprezy.
0 1 0 0 0 27.05.2009Plakat „W samo południe” – 20 lat późniejWielkoformatowy plakat autorstwa Marcina Mroszczaka, przygotowany na 20-tą rocznicę pierwszych wolnych wyborów, zawisł wczoraj na Pałacu Kultury w Warszawie. Instalacja nawiązuje do legendarnego plakatu wyborczego Solidarności z 1989 r. - „W samo południe” autorstwa Tomasza Sarneckiego. Podobnie jak w '89 roku, bohaterem plakatu jest Gary Cooper – tym razem triumfalnie przechodzący ponad gmachem KC PZPR.
0 1 0 0 0 27.05.2009ElektroEko przedłuża umowę z Multi CommunicationsElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA, przedłużyła umowę z agencją Multi Communications Sp. z o.o. na przeprowadzenie kolejnej edycji programu edukacyjnego „Każdy uczeń wie, co robić z ZSEE”, na rok szkolny 2009/2010.
0 1 0 0 0 27.05.2009Inchcape Motor z Telewizją PolsatTelewizja Polsat oraz Inchcape Motor rozpoczęły współpracę. 23 maja podczas studia wyścigów Formuły 1 w Polsacie ruszył konkurs, w którym można wygrać zaproszenia na Grand Prix Węgier.