0 1 0 0 0 24.08.2009Piwa Strzelec Jasne, Strzelec Mocne i Cooler Lemon nagrodzone na Chmielakach w KrasnymstawieTrzy piwa produkowane przez Royal Unibrew Polska zostały nagrodzone w Konsumenckim Konkursie Piw podczas XXXIX Ogłólnopolskiego Święta Chmielarzy i Piwowarów Chmielaki Krasnowstawskie 2009.
0 1 0 0 0 24.08.2009BlogDay 2009 w public relationsAutorzy bloga na temat public relations www.blogpr.pl z okazji zbliżającego się międzynarodowego dnia blogerów – BlogDay 2009, ogłaszają konkurs dla wszystkich osób fascynujących się PR i czytających blogi poświęcone tej tematyce.
1 1 0 0 2 24.08.2009Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie ma własne logoZainicjowane przez Grupę TP „Porozumienie na rzecz bezpieczeństwa dzieci w Internecie” zyskało logotyp, który będzie wykorzystywany przez sygnatariuszy porozumienia w działaniach komunikacyjnych i edukacyjnych.
0 1 0 0 0 24.08.2009Gortat w reklamie „Pij mleko! będziesz Wielki”21 sierpnia rozpoczęły się przygotowania do kolejnej edycji kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”, której organizatorem jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA. W Hali Sportowej OSiR Wola w Warszawie zrealizowano spot reklamowy z udziałem gwiazdy koszykówki – Marcinem Gortatem. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Communication Unlimited, która od początku realizuje tę część projektu.
0 1 0 0 0 24.08.2009Burson-Marsteller w całym regionieBurson-Marsteller, wiodąca światowa agencja public relations i komunikacji, umocniła swoją obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, podpisując umowy partnerskie w Rosji i krajach bałtyckich.
0 1 0 0 0 24.08.2009„Co dwa Nikony to nie jeden”Nikon rozpoczął akcję promocyjną w dwóch sieciach salonów fotograficznych.
0 1 0 0 0 24.08.2009Smava.pl organizuje kampanię w modelu „płać za efekt”Wydawcy serwisów internetowych i blogerzy działający w sieci Zanox będą mogli zarobić 200 zł za każdą uruchomioną pożyczkę lub inwestycję na portalu Smava.pl.
0 1 0 0 0 21.08.2009Konwergencja mediów i treści – ADB pokazuje rynkowe trendyPodczas targów branżowych IBC w Amsterdamie tematem przewodnim wystawy firmy ADB będą rozwiązania, które mogą sprostać rosnącym wymaganiom widzów wobec szeroko rozumianych usług telewizyjnych.
0 1 0 0 0 21.08.2009Raport interaktywnie.com na temat użyteczności stron WWWUżyteczność. Słowo to nabrało szczególnego znaczenia w ostatnich latach, kiedy niemalże połowa naszego życia toczy się online. Zabawa – online, rozmowa – online, zakupy – online. I wreszcie praca – również online. Z każdym dniem kolejne elementy naszej codzienności przenoszone są do wirtualnego świata. Nie dziwi zatem fakt, że użyteczność – tzw. usability – serwisów internetowych staje się tak ważnym zagadnieniem.
1 1 0 0 0 21.08.2009Pieprzna kampania od AxePod hasłem „Zapach z pieprzem” rusza ogólnopolska kampania nowego dezodorantu Axe Instinct.