Fonio Song – czyli jak artyści promują bezpieczne korzystanie z komórki
  • 0
  • 1
25.08.2009

Fonio Song – czyli jak artyści promują bezpieczne korzystanie z komórki

Już niebawem, w ramach akcji społecznej – „Moja Pierwsza Komórka”, z inicjatywy CenterNet S.A. – nowego operatora komórkowego, rozpocznie się projekt, w którym znane osoby zachęcają do propagowania zasad bezpiecznego i rozsądnego korzystania z komórki przez dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54871 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.08.2009

Nowa kampania Euro RSCG 4D dla marki Orange dla Firm

Od 24 sierpnia możemy oglądać nowy spot Orange dla Firm przygotowany przez Euro RSCG 4D. Animowany film pokazuje, że szybki mobilny Internet w Orange dostępny jest już nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w mniejszych miastach i małych miejscowościach. Spot zachęca również do sprawdzenia i zamówienia poprzez SMS szybkiego mobilnego Internetu Bussines Everywhere. Kampania ogólnopolska objęła telewizję, prasę oraz internet.