0 1 0 0 0 28.08.2009Komunikator na Gronie teraz dla wszystkichOd wczoraj wszyscy użytkownicy portalu społecznościowego Grono.net mogą swobodnie nawiązywać rozmowę ze znajomymi za pomocą komunikatora. Docelowo funkcja zastąpić ma dotychczasowy system shotów prywatnych działających obecnie na portalu.
0 1 0 0 0 28.08.2009Agencja artegence wdrożyła społecznościowy serwis populacja.plAgencja interaktywna artegence wdrożyła dla oferty Orange POP społecznościowy serwis populacja.pl. Serwis został stworzony na bazie konsekwentnie rozwijanego od lat autorskiego frameworku społecznościowego o nazwie artcore.
0 1 0 0 0 28.08.2009„Janosik. Prawdziwa historia”- premiera z ATMA i CAM Media26 sierpnia w Nowym Sączu odbyła się międzynarodowa premiera filmu „Janosik. Prawdziwa historia”. Światową premierę produkcji w reżyserii Agnieszki Holland i Kasi Adamik zrealizowało konsorcjum firm ATMA Sp. z o.o. i CAM Media S.A.
0 1 0 0 0 28.08.2009Cztery kółka za MotoLokatę6,0% w skali roku na półrocznej MotoLokacie i konkurs z główną nagrodą - samochodem Lancia Delta z rocznym ubezpieczeniem OC/AC - to nowa propozycja MultiBanku dla Klientów poszukujących atrakcyjnej oferty depozytowej.
0 1 0 0 0 28.08.2009Bajkowy projekt dla Link PRAgencja Link PR rozpoczęła współpracę z Europejskim Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie. Zadaniem Agencji będzie wypromowanie gminy Pacanów poprzez organizację Zjazdu Postaci Bajkowych.
0 1 0 0 0 28.08.2009Grupa Exception promuje serię GONE23 września rusza promocja pierwszej pozycji z książkowego cyklu – GONE. Kampania serii będzie największym przedsięwzięciem tego typu na polskim rynku wydawniczym. Agencje !Buzz Public Relations, Dot360 oraz WORK-ROOM opracowały i wspólnie przygotowują wielotorowe działania w prasie, Internecie oraz w przestrzeni miejskiej.
0 1 0 0 0 28.08.2009AmRest wybrał FireFly CreationOgłoszony w pierwszym kwartale tego roku przetarg na agencję zintegrowanej komunikacji marketingowej został rozstrzygnięty. Kreację strategii marketingowych oraz ich realizację dla 4 marek z portfolio AmRest – KFC, Burger King, Starbucks, FreshPoint – powierzono FireFly Creation. Kontrakt dotyczy wszystkich kanałów dotarcia poza telewizją.
0 1 0 0 0 28.08.2009Akademia Nikona – nowy projekt Nikon PolskaNikon Polska uruchamia Akademię Nikona – nowy projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do entuzjastów fotografii, zwłaszcza posiadaczy lustrzanek, jak również ludzi zajmujących się fotografią zawodowo. To pierwszy w Polsce projekt z tak kompleksową ofertą, obejmującą zarówno kursy produktowe, warsztaty tematyczne, jak i „fotoekspedycje” prowadzone przez znanych fotografów i podróżników, m.in. należących do grona nIKON FOTOGRAFII Tomasza Tomaszewskiego i Leszka Szurkowskiego, a także Stanisława Wosia oraz Marcina Kydryńskiego.
0 1 0 0 0 28.08.2009Pompidou wspiera kreatywnie pokaz Cannes Lions 2009Agencja Pompidou współpracuje jako support kreatywny przy tegorocznym pokazie reklam nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2009.
0 1 0 0 0 28.08.20095 Stars Club Business Travel startuje z kampanią reklamowąZ początkiem września rusza kampania reklamowa firmy 5 Stars Club Business Travel. Potrwa ona do końca roku i obejmie swoim zasięgiem prasę, radio i internet.