Espresso

28 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Akademia Nikona – nowy projekt Nikon Polska

Nikon Polska uruchamia Akademię Nikona – nowy projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do entuzjastów fotografii, zwłaszcza posiadaczy lustrzanek, jak również ludzi zajmujących się fotografią zawodowo. To pierwszy w Polsce projekt z tak kompleksową ofertą, obejmującą zarówno kursy produktowe, warsztaty tematyczne, jak i „fotoekspedycje” prowadzone przez znanych fotografów i podróżników, m.in. należących do grona nIKON FOTOGRAFII Tomasza Tomaszewskiego i Leszka Szurkowskiego, a także Stanisława Wosia oraz Marcina Kydryńskiego.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Opoczno nadaje ton – rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa

Nabiera rozpędu nowa kampania wizerunkowa Opoczno. Głównymi bohaterami są kolekcje - Snake, Linero, Jazz i Metalic. Hasło "Opoczno nadaje ton" towarzyszy czterem oryginalnym layoutom, przedstawiającym kobiety z instrumentami muzycznymi na tle płytek. Gra słów w czytelny sposób nawiązuje do gry na instrumentach, a jednocześnie sygnalizuje, że Opoczno dyktuje trendy w nowoczesnym wzornictwie płytek ceramicznych. - mówi Maciej Michalak, Dyrektor Marketingu firmy CERSANIT S.A, która jest właścicielem marki Opoczno.

Poprzednie Następne