0 1 0 0 0 5.06.2009Great Open House organizuje kampanię dla firmy Sklepy Komfort SAAgencja marketingu zintegrowanego Great Open House (GOH) po raz drugi przygotowała i zorganizowała kampanię Bluetooth marketingową dla swojego klienta Sklepy Komfort SA. Kampania pod hasłem „Włącz Bluetooth – odbierz rabat” będzie przeprowadzona podczas poznańskich targów Budma i Home Decor; w dniach 03. – 06. czerwca.
0 1 0 0 0 5.06.2009W zmianach na Wschodzie uczestniczy AgapeProgram Rozwój Polski Wschodniej (PO RPW) to unikatowy w skali UE program ponadregionalny. Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, które zarządza Programem, właśnie wydało magazyn informacyjny „A na Wschodzie zmiany”. Agencja doradcza i wydawnicza Agape współpracowała przy przygotowaniu publikacji.
0 1 0 0 0 4.06.2009Węgry liderem CSR, Polska na drugim miejscuFirma Braun & Partners Network opublikowała wyniki Ratingu CSR 24/7, przeprowadzonego w czterech krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Bułgaria, Węgry, Rumunia).
0 1 0 0 0 4.06.2009Morele.net powiększa sieć punktów odbiorczychTrwa ekspansja elektromarketu internetowego Morele.net - firma rozwija sieć punktów odbiorczych, tzw. NetPunktów.
0 1 0 0 0 4.06.2009Trwa kampania reklamowa marki AtlasOd początku czerwca trwa kampania reklamowa marki Atlas. Rozpoczęła się projekcją telewizyjnych filmów reklamowych – trzydziestosekundowym spotem wizerunkowym oraz piętnastosekundowymi filmami produktowymi.
0 1 0 0 0 4.06.2009Nowa wspólna oferta Agory i Microsoft dla użytkowników internetu i reklamodawcówAgora SA i Microsoft Inc. podpisały umowę, która przewiduje m.in. rozwój wspólnych produktów i przyznanie Agorze wyłączności na sprzedaż powierzchni reklamowych w tych produktach.
0 1 0 0 0 4.06.2009Bacardi-Martini Polska klientem Konkret PRAgencja Konkret PR rozpoczęła działania w zakresie public relations dla Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.
0 1 0 0 0 4.06.2009Südzucker Polska promuje Cukier KrólewskiZ początkiem czerwca ruszyła najnowsza kampania Cukru Królewskiego, za której przygotowanie był odpowiedzialny dom mediowy PRO Media House oraz agencja reklamowa Demo Effective Launching.
0 1 0 0 0 4.06.2009Nowy wizerunek Siódemki SAFirma kurierska Siódemka zmieniła status organizacyjno – prawny, przekształcając się w spółkę akcyjną. Firma rozpoczęła również intensywną kampanię wizerunkową, w ramach której odświeżone zostały dotychczasowe logo, oznakowanie floty oraz kurierów. Za komunikację w procesie wprowadzanych zmian odpowiedzialna będzie agencja public relations Core PR.
0 1 0 0 0 4.06.2009Ruszyła kampania Fundacji OrimariZ dniem 1. czerwca ruszyła miesięczna kampania dla Fundacji Orimari pod hasłem „Kochasz, chronisz, zapobiegasz. Badaj swoje dziecko”. Celem akcji jest uświadomienie rodzicom, jak ważne są okresowe, profilaktyczne badania dzieci.