AmRest wybrał FireFly Creation
  • 0
  • 1
28.08.2009

AmRest wybrał FireFly Creation

Ogłoszony w pierwszym kwartale tego roku przetarg na agencję zintegrowanej komunikacji marketingowej został rozstrzygnięty. Kreację strategii marketingowych oraz ich realizację dla 4 marek z portfolio AmRest – KFC, Burger King, Starbucks, FreshPoint – powierzono FireFly Creation. Kontrakt dotyczy wszystkich kanałów dotarcia poza telewizją.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 sierpnia 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.08.2009

Akademia Nikona – nowy projekt Nikon Polska

Nikon Polska uruchamia Akademię Nikona – nowy projekt edukacyjno-szkoleniowy skierowany do entuzjastów fotografii, zwłaszcza posiadaczy lustrzanek, jak również ludzi zajmujących się fotografią zawodowo. To pierwszy w Polsce projekt z tak kompleksową ofertą, obejmującą zarówno kursy produktowe, warsztaty tematyczne, jak i „fotoekspedycje” prowadzone przez znanych fotografów i podróżników, m.in. należących do grona nIKON FOTOGRAFII Tomasza Tomaszewskiego i Leszka Szurkowskiego, a także Stanisława Wosia oraz Marcina Kydryńskiego.