0 1 0 0 0 28.08.2009aPRopo – blog Agencji Prelite Public RelationsPo umieszczeniu archiwalnych numerów magazynu branżowego Piar.pl, oficjalna strona poznańskiej agencji Prelite Public Relations (www.prelite.pl) powiększyła się o kolejny element - firmowego bloga „aPRopo”. Będzie to kolejne źródło przydatnych informacji na temat nauki i praktyki Public Relations.
0 1 0 0 0 28.08.2009Wrześniowa kampania Universal Channel promująca drugi sezon serialu „Californication”7 września Universal Channel wyemituje premierowy drugi sezon popularnego serialu "Californication", który pokazany zostanie w poniedziałkowym paśmie komediowym. Tego samego dnia ruszy kampania reklamowa wspierająca serial – na antenie Universal Channel zostanie przeprowadzony pierwszy w historii kanału konkurs, w którym główną nagrodą będzie wycieczka dla dwóch osób do Parku Rozrywki Universal na Florydzie (USA). Co tydzień do wygrania będzie także 5 aparatów cyfrowych.
0 1 0 0 0 27.08.2009Bezpieczny powrót z wakacjiPonad półtora tysiąca nietrzeźwych kierowców to liczba odnotowana przez Policję tylko w ciągu trzech dni - ostatniego, długiego, sierpniowego weekendu. Co zrobić, by nadchodzący weekend był bezpieczniejszy i osoby wracające z wakacji szczęśliwie dotarły do domu? Przed wyruszeniem w drogę można skorzystać z alkomatu w telefonie komórkowym.
0 1 0 0 0 27.08.2009One-2-One doskonali relacje z inwestoramiGrupa One-2-One zbudowała nową formułę kontaktu z inwestorami giełdowymi. Prezes Zarządu spółki będzie komentował jej wyniki finansowe i odpowiadał na pytania inwestorów w video serwisie informacyjnym. Spółka przygotowała także specjalny serwis SMS.
0 1 0 0 0 27.08.2009Świętuj ze Schwarzkopf i wygrywajMarka Schwarzkopf świętuje właśnie swoje 111-lecie. Z okazji jubileuszu agencja Albedo Marketing przygotowała dla niej specjalną akcję promocyjną dedykowaną do sieci Tesco.
0 1 0 0 0 27.08.2009AS Media Design na straży dobrego wizerunku Kancelarii Radców Prawnych Pałucki TrusińskiAS Media Design rozpoczęła współpracę z Kancelarią Radców Prawnych Pałucki Trusiński. Umowa została zawarta wstępnie na 6 miesięcy i przewiduje możliwość przedłużenia współpracy.
0 1 0 0 0 27.08.2009Mydła w płynie marki On Line wyróżnione „Laurem Konsumenta 2009”Marka On Line została uhonorowana prestiżowym godłem „Laur Konsumenta 2009” w kategorii „Mydła w płynie”. Polscy konsumenci docenili wysoką jakość produktu oraz jego walory użytkowe.
0 1 0 0 0 27.08.2009Infiniti wjeżdża do centrów biurowych dzięki Creative Office Clear ChannelW centrach biurowych pojawił się najnowszy model Infiniti. Akcję realizuje Creative Office Clear Channel na terenie Warszawy przez cały sierpień.
0 1 0 0 0 27.08.2009Sierpniowa poprawa nastrojówWystępująca w ostatnich latach prawidłowość polegająca na poprawie nastrojów konsumenckich w sierpniu po ich lipcowej obniżce miała miejsce także w tym roku. Poprawa ta doprowadziła Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) do poziomu najwyższego w tym roku - 87,3 pkt, co oznacza wzrost o 8 pkt.
0 1 0 0 0 27.08.2009Tygodnik Gala odnotował kolejny wzrost sprzedażyTygodnik Gala odnotował kolejny wzrost sprzedaży.