0 1 0 0 0 16.06.2009Agencja Albert Lumberjacker przygotowała kampanię Effie AwardsNajbliższa kampania konkursu oceniającego efektywność programów komunikacji marketingowej Effie Awards pod hasłem "Tylko Efektywność" przygotowana została przez agencję Albert Lumberjacker.
0 1 0 0 0 16.06.2009Nowa odsłona kampanii Gadu AIRRuszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii realizowanej przez agencję San Markos dla Gadu AIR.
0 1 0 0 1 16.06.2009Odziały specjalne Coca-Cola Zero ruszają do akcjiW połowie czerwca rusza najnowsza kampania promocyjna marki Coca-Cola Zero, pod hasłem „To możliwe!”. Oprócz spotów telewizyjnych, działań w Internecie oraz kampanii PR marka otrzyma wsparcie w postaci akcji samplingowej, w ramach której komandosi z jednostek specjalnych Coke Zero rozdadzą konsumentom 1 000 000 puszek napoju.
0 1 0 0 1 16.06.2009IDMnet wyodrębnia specjalny dział ds. obsługi kampanii efektywnościowychW strukturze IDMnet SA powstał specjalny dział ds. obsługi tzw. kampanii nastawionych na efekt. W skład jego zespołu weszły m.in. osoby z działu wsparcia sprzedaży oraz działu technologicznego. Głównym celem wspomnianego działania jest maksymalizacja efektów kampanii rozliczanych w modelach efektywnościowych (CPC, CPL, CPA) oraz pełna obsługa i optymalizacja kampanii CPM z wykorzystaniem technologii targetowania behawioralnego.
0 1 0 0 0 16.06.2009Psychologia marketingu, PR i employer branding w SWPSOd października w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej ruszają nowe kierunki studiów podyplomowych. Oferta skierowana jest zarówno do menedżerów i praktyków, jak i absolwentów, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę w dziedzinie marketingu czy human resources. Studia podyplomowe poprowadzą uznani specjaliści z rynku oraz eksperci z SWPS.
0 1 0 0 0 16.06.2009Highlite PR wspiera SatelAgencja Highlite PR od czerwca rozpoczęła współpracę z firmą Satel
0 1 0 0 0 16.06.2009Nowy wizerunek Palace VodkaPalace Vodka, którą produkuje Polmos Białystok, zmienia wizerunek.
0 1 0 0 0 16.06.2009VMG Net – nowa agencja interaktywna na rynkuNależąca do Vivien Media Group agencja interaktywna VMG Net z Poznania odświeża swój wizerunek i rozszerza działalność.
0 1 0 0 0 16.06.2009MediaFun i NewsPoint o marketingu szeptanymZ analizy ilościowej danych z okresu od 1 stycznia 2008 r. do 29 maja 2009 r. wynika, że zainteresowanie mediów marketingiem szeptanym utrzymywało się na niezmienionym poziomie do marca 2009 r., kiedy to liczba publikacji na jego temat uległa podwojeniu.
0 1 0 0 0 16.06.2009Paralotna dla CH PromenadaAgencja Paralotna przygotowała kolejną odsłonę kampanii z cyklu "Bajkowy Świat Promenady".