0 1 0 0 0 7.09.2009iFoot – interaktywny wymiar reklamyW salonie Empik mieszczącym się w Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu przy ul. Świdnickiej 40, dnia 22 września o godz. 16:00 odbędzie się konferencja na temat wykorzystania interaktywnych nośników reklamowych na rynku reklamy.
0 1 0 0 0 7.09.2009ZooM stworzył spot promujący odpowiedzialny zakup gierAgencja reklamowa ZooM Advertising przygotowała spot reklamowy dla Stowarzyszenia Producentów i Dystrybutorów Oprogramowania Rozrywkowego (SPIDOR). Jego realizacja to element kampanii promującej europejski system klasyfikacji gier komputerowych (PEGI).
0 1 0 0 0 7.09.2009Eskadra Publica wspira akcję „Charytatywny SMS bez VAT”Z początkiem września Eskadra Publica rozpoczęła działania na rzecz inicjatywy „Charytatywny SMS bez VAT”. Do koalicji popierającej akcję należy 21 organizacji charytatywnych. Celem przedsięwzięcia jest nakłonienie Ministerstwa Finansów do zrezygnowania z 22-procentowego podatku od darowizn przekazywanych za pomocą wiadomości tekstowych.
0 1 0 0 0 7.09.2009Sampling w Profi-LinguaOd 15. września Szkoła Języków Obcych Profi-Lingua zaprasza do "degustacji" kursów ze swojej oferty.
0 1 0 0 0 7.09.2009Kobieca ekonomia (Harvard Business Review)M. J. Silverstein & K. Sayre, The Female Economy, "Harvard Business Review", wrzesień 2009Czy kobiety - jako specyficzna grupa konsumencka - są w dostatecznym stopniu zauważane przez marketerów? A jeśli już - gdzie przebiega granica (nierozsądnej) stereotypizacji?
0 1 0 0 0 7.09.2009Zbyszko ukarany za reklamę Veroni Mineral FitReklama Veroni Mineral Fit wprowadzała konsumentów w błąd – uznała Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Na producenta napoju – spółkę Zbyszko Company – została nałożona kara finansowa w wysokości ponad 240 tys. zł.
0 1 0 0 0 7.09.2009Fleishman-Hillard dla Software AG PolskaAgencja Fleishman-Hillard rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Software AG Polska.
0 1 0 0 0 7.09.2009„Jeden za wszystkie” – eurobank rozpoczął kampanię kredytu konsolidacyjnegoEurobank przygotował szeroką kampanię promującą kredyt konsolidacyjny. Kampania będzie obecna w TV, prasie oraz internecie. Za jej kreację odpowiada agencja DDB, media zaplanował i kupił Starcom. Potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 7.09.2009Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina EgurroliRusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli. Za kreację kampanii (w tym projekt logotypu, copywriting, kreację materiałów ATL i BTL oraz multimediów) odpowiada freelancerski team kreatywny: Konrad Piwowarczyk (senior copywriter) i Danuta Gibka (senior art director), wcześniej związani m.in. z Agencją SODA oraz Image Art (Piwowarczyk) i ze Studiem Opus B (potem Banah Group) czy Agencją Reklamową Xandu (Piwowarczyk, Gibka).
0 1 0 0 0 7.09.2009Geniusz marketinguNa polskim rynku księgarskim nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska ukazało się pierwsze wydanie „Geniusza marketingu” autorstwa Petera Fiska.