0 1 0 0 0 3.09.2009Minima dla Free Fly MusicNatalia Niemen, Jacek Hałas, Hanna Banaszak, Ray Wilson – to osoby, które spośród wielu innych znanych artystów polecają studio nagrań Free Fly Music. Rusza najnowsza kampania reklamowa Free Fly Music. Jest to pierwszy na taką skalę projekt studia muzycznego w Polsce. Całościową realizacją przedsięwzięcia zajęła się agencja reklamowa Minima.
0 1 0 0 0 3.09.2009„Wejdź głębiej” – akcja promocyjna RMSURMSU, w ramach swojej promocji na polskim rynku zorganizowała akcję o wymownym tytule „Wejdź głębiej…”.
0 1 0 0 0 2.09.2009Ciszewski Financial Communications dla programu Ernst & Young „Sprawne Państwo”Ciszewski Financial Communications wygrała przetarg na obsługę public relations programu "Sprawne Państwo" realizowanego przez Ernst & Young.
0 1 0 0 0 2.09.2009Żabka wstrzymuje sprzedaż kart PolkomtelaŻabka Polska ogłosiła, że wstrzymuje sprzedaż doładowań eVoucher`ów PLUS i Sami Swoi.
0 1 0 0 0 2.09.2009Usługi Prime PR w serwisie Allegro.plKatowicka agencja Prime PR wystawiła miesiąc swoich usług w zakresie działań public relations na aukcję w serwisie Allegro.pl. Oferta dostępna jest do piątku, 11 września.
0 1 0 0 0 2.09.2009Twenty Four Seven PR dla MattelAgencja Twenty Four Seven PR rozpoczyna kompleksową obsługę PR wybranych gier firmy Mattel.
0 1 0 0 0 2.09.2009Agencja Royal Brand PR z nowym klientemZ początkiem września agencja Royal Brand PR rozpoczęła współpracę z firmą Projekcja.
0 1 0 0 0 2.09.2009Konferencja „Jak umiejętnie wykorzystać zmiany zachowań zakupowych konsumentów w czasach kryzysu?”W dniu 14 września 2009 w hotelu Westin w Warszawie odbędzie się konferencja zatytułowana: "Jak umiejętnie wykorzystać zmiany zachowań zakupowych konsumentów w czasach kryzysu?”. Gościem specjalnym tej konferencji będzie Paco Underhill - światowy pionier i autorytet nauki o kupowaniu.
0 1 0 0 0 2.09.2009Bonarka City Center z Open MediaKrakowska Agencja Open Media odpowiadać będzie za opracowanie i realizację kompleksowych działań PR, poprzedzających otwarcie Bonarka City Center. Do obowiązków Agencji należeć będzie również przeprowadzenie eventów związanych z działaniami zaplanowanymi do listopada 2009.
0 1 0 0 0 2.09.2009Fundacja „Cepelia” z okazji jubileuszu 60-lecia ogłasza konkurs na „Pamiątkę z Polski”Fundacja "Cepelia" z okazji jubileuszu 60-lecia ogłasza 1 września 2009 r konkurs na "Pamiątkę z Polski". Celem konkursu jest pozyskanie nowych, niesztampowych projektów pamiątkarskich promujących Polskę. Mają one odwoływać się do estetyki sztuki ludowej, łącząc tradycyjne elementy i wzory polskiej kultury ze współczesną formą.