0 1 7.09.2009Fleishman-Hillard dla Software AG Polskafirmy TweetAgencja Fleishman-Hillard rozpoczęła współpracę z firmą informatyczną Software AG Polska.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 7.09.2009"Jeden za wszystkie" - eurobank rozpoczął kampanię kredytu konsolidacyjnegoEurobank przygotował szeroką kampanię promującą kredyt konsolidacyjny. Kampania będzie obecna w TV, prasie oraz internecie. Za jej kreację odpowiada agencja DDB, media zaplanował i kupił Starcom. Potrwa do końca września.
0 1 0 0 0 7.09.2009Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina EgurroliRusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli. Za kreację kampanii (w tym projekt logotypu, copywriting, kreację materiałów ATL i BTL oraz multimediów) odpowiada freelancerski team kreatywny: Konrad Piwowarczyk (senior copywriter) i Danuta Gibka (senior art director), wcześniej związani m.in. z Agencją SODA oraz Image Art (Piwowarczyk) i ze Studiem Opus B (potem Banah Group) czy Agencją Reklamową Xandu (Piwowarczyk, Gibka).
0 1 0 0 0 7.09.2009Geniusz marketinguNa polskim rynku księgarskim nakładem wydawnictwa Wolters Kluwer Polska ukazało się pierwsze wydanie „Geniusza marketingu” autorstwa Petera Fiska.
0 1 0 0 0 5.09.2009Philip Kotler w Polsce14 września 2009 r. w Hotelu Marriott w Warszawie odbędzie się spotkanie pt. „Czas chaosu – czas nowych możliwości – najnowsze koncepcje w obszarze marketingu i biznesu”. Poprowadzi je legenda marketingu, prof. Philip Kotler.