Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli
  • 0
  • 1
7.09.2009

Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli

Rusza kampania nowej szkoły tańca Agustina Egurroli. Za kreację kampanii (w tym projekt logotypu, copywriting, kreację materiałów ATL i BTL oraz multimediów) odpowiada freelancerski team kreatywny: Konrad Piwowarczyk (senior copywriter) i Danuta Gibka (senior art director), wcześniej związani m.in. z Agencją SODA oraz Image Art (Piwowarczyk) i ze Studiem Opus B (potem Banah Group) czy Agencją Reklamową Xandu (Piwowarczyk, Gibka).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 września 2009

5 września 2009

4 września 2009