0 1 0 0 0 15.09.2009MaxTV – nowa oferta pakietowa dla klientów biura reklamy „Super Expressu”„Super Express TV” (Murator SA) i „Gazeta Telewizyjna” (Agora SA) nawiązały współpracę. Od 16 września w ofercie Biura Reklamy „Super Expressu” pojawi się pakiet MaxTV, który umożliwi umieszczenie reklam w obu magazynach telewizyjnych jednocześnie.
0 1 0 0 0 15.09.2009Badanie: Polscy konsumenci, a programy lojalnościoweNajnowsze badanie przeprowadzone przez CEM Instytut Badań Rynku i Opinii Publicznej potwierdza, że na polskim rynku programów lojalnościowych jest miejsce na nową jakość – multipartnerski program oferujący wymierne korzyści: 81% respondentów wyraziło zainteresowanie tego typu programem.
0 1 0 0 0 15.09.2009Nowy klient Advanced Public RelationsAgencja Advanced Public Relations (APR) rozpoczęła współpracę z firmą Gardenau Sp. z o.o., właścicielem marki Tenczynek, w ramach której odpowiadać będzie za komunikację PR oraz relacje z mediami, pełniąc rolę zewnętrznego biura prasowego.
0 1 0 0 0 15.09.2009Just Health Club dla marki SorayaJust Health Club przygotował kampanię marki Soray. Głównymi kanałami komunikacji są telewizja oraz prasa kobieca.
0 1 0 0 0 15.09.2009Międzynarodowy projekt OS3 dla Tetley TeaPięć serwisów w ośmiu językach przygotowała agencja interaktywna OS3 multimedia dla marki Tetley.
0 1 0 0 0 15.09.2009Legend Group wspiera TM ToysAgencja reklamowa Legend Group rozpoczęła współpracę z firmą TM Toys Sp. z o.o. Legend Group jest odpowiedzialna za adaptacje spotów reklamowych na rynek polski, opracowanie materiałów graficznych wspierających sprzedaż oraz zakup mediów.
0 1 0 0 0 15.09.2009E_misja Interactive 360 dla JakLeci.plAgencja interaktywna E_misja Interactive 360 wygrała przetarg na opracowanie i wdrożenie rocznej strategii zintegrowanych działań marketingowych dla portalu społecznościowego JakLeci.pl.
0 1 0 0 0 15.09.2009E-ffectica.pl – nowa agencja na rynkuE-ffectica.pl - tak nazywa się nowa agencja e-marketingowa założona przez Jarosława Stępniaka i Czarka Tokarskiego, która we wrześniu 2009 roku oficjalnie rozpoczęła swoją działalność.
0 1 0 0 0 15.09.2009Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca Funduszy Europejskich w wydawnictwach Marquard Media PolskaW ramach konkursu organizowanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, wydawnictwo Marquard Media Polska otrzymało dotację na przeprowadzenie kampanii dotyczącej Funduszy Europejskich.
0 1 0 0 0 15.09.2009Urząd Miejski w Białymstoku ogłasza przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej miastaUrząd Miejski w Białymstoku ogłosił przetarg nieograniczony na przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii promocyjnej Białegostoku, skierowanej do mieszkańców Polski. Termin składania ofert upływa 7 października br. Kampania ma zostać przeprowadzona w terminie 1–31 maja 2010 roku.