MaxTV - nowa oferta pakietowa dla klientów biura reklamy "Super Expressu" - Marketing przy Kawie
MaxTV - nowa oferta pakietowa dla klientów biura reklamy "Super Expressu"
  • 0
  • 1
15.09.2009

MaxTV – nowa oferta pakietowa dla klientów biura reklamy „Super Expressu”

„Super Express TV” (Murator SA) i „Gazeta Telewizyjna” (Agora SA) nawiązały współpracę. Od 16 września w ofercie Biura Reklamy „Super Expressu” pojawi się pakiet MaxTV, który umożliwi umieszczenie reklam w obu magazynach telewizyjnych jednocześnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2009