0 1 0 0 0 15.09.2009Rusza multipartnerski program bonusowy Payback16 września br. rusza nowy multipartnerski program bonusowy Payback. Umożliwia on uczestnikom zbieranie punktów w czasie codziennych zakupów oraz ich wymianę na nagrody. Oficjalnym partnerem bankowym programu jest Bank Zachodni WBK. W akcji bierze udział m.in. Allegro, sieć stacji BP, Orange, Telekomunikacja Polska, LOT oraz sieć hipermarketów Real.
0 1 0 0 0 15.09.2009Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysuW dniach 9–11 września w Krynicy odbyło się XIX Forum Ekonomiczne. Podczas debaty zatytułowanej „Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu” swoje poglądy prezentowali: gość specjalny - Simon Anholt (ekspert ds. brandingu narodowego z Wielkiej Brytanii), Christian Kaczmarek (prezes firmy Bakoma), Jan Wiktor (prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), Grzegorz Kiszluk (red. naczelny miesięcznika „Brief”), a ze strony Young & Rubicam oraz BAV Consulting – Marek Staniszewski, wiceprezes agencji.
0 1 0 0 0 15.09.2009CityINFOtv rozszerza treści redakcyjne„Kronika.waw.pl” - seria krótkich filmów ilustrujących codzienne życie Warszawy, od września wzbogaciła treści prezentowane w CityINFOtv, należącej do AMS telewizji kontetowo-reklamowej w wagonach warszawskiego metra.
0 1 0 0 0 15.09.2009Ocena działań wizerunkowych w polskim sporcie – badanie Pentagon Research oraz Sport & Business FoundationO zdanie na temat działań wizerunkowych prowadzonych w polskim sporcie zapytano dziennikarzy sportowych z całego kraju. Przedstawiciele mediów opiniowali jakość współpracy z klubami sportowymi, sportowcami oraz sponsorami. Ważnym elementem badania było określenie profesjonalizmu komunikacji z dziennikarzami z wykorzystaniem Internetu.
0 1 0 0 0 15.09.2009Żywiec Zdrój z Fabryką FrazAgencja Fabryka Fraz sfinalizowała umowę na czas nieokreślony o kompleksowej współpracy w zakresie komunikacji wewnętrznej z Żywiec Zdrój.
1 1 0 0 0 15.09.2009Peugeot 207 w nowej kampanii Euro RSCG WarsawRuszyła kampania towarzysząca wprowadzeniu na polski rynek modelu Peugeot 207 po faceliftingu. Działania komunikacyjne, które przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, objęły telewizję, prasę, radio oraz materiały BTL.
0 1 0 0 0 15.09.2009smARTcat wspiera Fundację Rozwoju Dzieci im. Jana Amosa KomeńskiegoZ początkiem września Agencja Reklamowa smARTcat rozpoczęła współpracę z Fundacją Rozwoju Dzieci im. Jana Amosa Komeńskiego. Do zadań smARTcat należała będzie bieżąca obsługa marketingowa Fundacji, w tym projektowanie i produkcja materiałów dotyczących programów realizowanych przez Fundację. Jako pierwsze smARTcat opracował materiały do programu „Grupy Zabawowe”.
0 1 0 0 0 14.09.2009Samsung Electronics Polska wybrał Partner of PromotionPartner of Promotion wygrała przetarg na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska. Konsultanci agencji będą odpowiadać za prowadzenie działań PR dla wszystkich dywizji produktowych firmy oraz komunikację korporacyjną. W ramach umowy Partner of Promotion wspierać będzie Samsunga również w prowadzeniu komunikacji wewnętrznej oraz koordynacji programów sponsoringowych i CSR.
0 1 0 0 0 14.09.2009„Okazja, by polubić szkołę” – konkurs Okazje.infoRuszył konkurs „Okazja, by polubić szkołę”, organizowany przez serwis Okazje.info.
0 1 0 0 0 14.09.2009Oriflame rozpoczyna nową kampanię wizerunkową14 września br. rusza nowa kampania wizerunkowa Oriflame, która potrwa do końca października.