Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca Funduszy Europejskich w wydawnictwach Marquard Media Polska - Marketing przy Kawie
Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca Funduszy Europejskich w wydawnictwach Marquard Media Polska
  • 0
  • 1
15.09.2009

Kampania informacyjno-promocyjna dotycząca Funduszy Europejskich w wydawnictwach Marquard Media Polska

W ramach konkursu organizowanego przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, wydawnictwo Marquard Media Polska otrzymało dotację na przeprowadzenie kampanii dotyczącej Funduszy Europejskich.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2009

Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu

W dniach 9–11 września w Krynicy odbyło się XIX Forum Ekonomiczne. Podczas debaty zatytułowanej „Od marki do pasji – strategie w czasie kryzysu” swoje poglądy prezentowali: gość specjalny - Simon Anholt (ekspert ds. brandingu narodowego z Wielkiej Brytanii), Christian Kaczmarek (prezes firmy Bakoma), Jan Wiktor (prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie), Grzegorz Kiszluk (red. naczelny miesięcznika „Brief”), a ze strony Young & Rubicam oraz BAV Consulting – Marek Staniszewski, wiceprezes agencji.