0 1 0 0 0 20.10.2009Polscy eksperci outsourcingu powołali swoją organizację19 października powstała Fundacja Instytut Outsourcingu, skupiająca dostawców usług outsourcingowych.
0 1 0 0 0 20.10.2009Słodkie Upominki dla HSBC Bank Polska SAFirma Słodkie Upominki - specjalizująca się w projektowaniu i produkcji słodyczy reklamowych - przygotowała czekoladki dla banku HSBC.
0 1 0 0 0 20.10.2009ZUS na BlipieZakład Ubezpieczeń Społecznych postanowił wkroczyć w świat internetowej komunikacji i rozpoczął mikroblogowanie w serwisie Blip.pl.
0 1 0 0 0 20.10.2009Škoda Yeti w galeriach handlowychŠkoda Auto Polska realizuje ogólnopolską akcję ambientową w galeriach handlowych, wspierającą launch Škody Yeti. Za koncepcję, kreację i realizacje akcji odpowiada agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 20.10.2009Novimedia CP na FacebookuOd października br. Novimedia CP jest obecna także w portalu społecznościowym Facebook.
0 1 0 0 0 20.10.2009Wirtualna Dominika informuje o BPSCOdwiedzający firmowy serwis internetowy BPSC zyskali nowy kanał komunikacji. Na wszelkie pytania odpowiada wirtualny doradca – chatterbot. Rozwiązanie wykorzystuje najnowsze technologie – syntezator mowy czy algorytmy pozwalające na odnajdywanie właściwych odpowiedzi na frazy wpisywane przez użytkowników w naturalnym języku. W tym przypadku chatterbot zyskał twarz jednej z pracownic BPSC.
0 1 0 0 0 20.10.2009Kampania reklamowa „Zyskaj więcej energii z Alior Bankiem”Pod hasłem „Zyskaj więcej energii z Alior Bankiem” wystartowała kampania reklamowa promująca ofertę Biura Maklerskiego Alior Banku na zakup akcji Polskiej Grupy Energetycznej.
0 1 0 0 0 20.10.2009Dobroczynność czy wyzysk? (Forbes)C. Comstock, Charity or Exploitation?, „Forbes”, 19.10.2009Przesunięcie granic intymności, brak tematów tabu, wszechobecne podglądanie i wszechobecne obnażanie siebie... Tylko czasem gdzieś pojawia się refleksja, czy może nawet dobre intencje nie przeradzają się w karykaturę, w absurd. A może „tylko” w śmieszność?
0 1 0 0 0 20.10.2009Den Braven East wybiera GutPRWe wrześniu 2009 roku firma Den Braven East nawiązała współpracę z wrocławską agencją GutPR.
0 1 0 0 0 20.10.2009„Wygraj z chrypką” – konkurs marki HomeovoxZ okazji Dnia Nauczyciela marka Homeovox rozpoczęła edukacyjny konkurs internetowy dla nauczycieli.