0 1 0 0 0 8.10.2009AmerSport promuje markę MerrellNa zlecenie AmerSport, dystrybutora marek CAT, Converse i Merrell, dom mediowy PRO Media House przygotował internetową kampanię promującą najnowszą kolekcję obuwia firmy Merrell.
0 1 0 0 0 8.10.2009I edycja konkursu „Zgotuj sobie sukces”Trwa pierwsza edycja konkursu „Zgotuj sobie sukces”, skierowanego do uczniów szkół gastronomicznych, a przygotowanego przez Makro Centrum HoReCa i Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni. Zwycięzcy konkursu zasilą szeregi Młodzieżowej Reprezentacji OSSKiC – organizacji reprezentującej Polskę na arenie międzynarodowej.
0 1 0 0 0 8.10.2009Partner XXI wdraża internetową platformę zamówieńPartner XXI, sieć handlowa z branży papierniczo-biurowej, wybrała w drodze przetargu wykonawcę platformy B2B. Zrealizuje ją Empathy Interactive.
0 1 0 0 0 8.10.2009Jet Line i RMF MAXXX w TrójmieścieJet Line po raz kolejny pracuje dla radia RMF MAXXX. Wśród nietypowych nośników wykorzystywanych w prowadzonej kampanii są reklamowe auta MobiJety. Kampania na nośnikach Jet Line potrwa do 11 października br.
0 1 0 0 0 8.10.2009Wolontariacka współpraca Grupy Euro RSCG Poland z Fundacją Rak’n’RollGrupa Euro RSCG Poland na zasadach wolontariatu rozpoczęła współpracę z Magdą Prokopowicz – założycielką Fundacji „Rak’n’Roll. Wygraj życie”. Grupa odpowiada całościowo za działania komunikacyjne i wizerunkowe Fundacji.
0 1 0 0 0 8.10.2009Akuna Polska wybrała OS3 multimediaStrategia obecności w Internecie przedstawiona przez OS3 multimedia została oceniona przez zarządzających marką Akuna jako najpełniejsza i najlepiej realizująca jej filozofię. Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez lokalne biuro światowego producenta produktów oraz usług z branży wellness. Kilkuletni kontrakt podpisano we wrześniu 2009 roku.
1 1 0 0 1 8.10.2009Click5 dla marki TymbarkPo ponad dziesięciu tygodniach zakończyła się „Operacja Kapsel” – gra przygotowana przez agencję Click5 dla marki Tymbark. Osią gry była historia kradzieży zabytkowego, pierwszego w historii, kapsla Tymbarku. Dzięki wykorzystaniu licznych kanałów komunikacji (serwisów społecznościowych, blogów, materiałów wideo, mobile oraz komunikacji off-line) kampania zaangażowała tysiące aktywnych graczy.
0 1 0 0 0 8.10.2009Focus Media Group obsłuży ING Usługi FinansoweAgencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group wygrała przetarg zorganizowany przez ING Usługi Finansowe na kompleksową obsługę w zakresie BTL. Umowa między firmami dotyczy stałej współpracy w zakresie produktów ubezpieczeniowych, inwestycyjnych oraz emerytalnych.
0 1 0 0 0 8.10.2009„Gazeta Wyborcza” promuje weekendowe wydania„Gazeta Wyborcza” rozpoczęła kampanię promocyjną swoich weekendowych wydań i dodatków.
0 4 0 0 0 7.10.2009Mikrobloging w Polsce – popularniejszy o 300 proc.Już prawie 1,2 mln internautów korzysta z serwisów mikroblogowych – wynika z badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009 r. Jeszcze rok temu serwisy mikroblogowe cieszyły się trzy razy mniejszym zainteresowaniem.