0 1 0 0 0 16.10.2009Biuletyn efektywny i efektowny, czyli Tuba po raz piątyOptymalizacja procesu wydawniczego będzie tematem przewodnim konferencji Tuba 2009, która w dniach 27-28 października odbędzie się w Serocku pod Warszawą. Uczestnicy tegorocznej edycji forum dowiedzą się jak sprawniej i taniej wydawać biuletyn firmowy, zgłębią tajniki badań potrzeb czytelniczych, poznają również zasady efektywnej organizacji pracy redakcji i dystrybucji biuletynów od doboru nakładu aż po zarządzanie zwrotami.
0 1 0 0 0 16.10.2009Albert Lumberjacker dla Enel-MedAgencja reklamowa Albert Lumberjacker przygotowała kolejną kampanię dla centrum medycznego Enel-Med.
0 1 0 0 0 16.10.2009Wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2009Znamy już wyniki Konkursu Biuletynów Firmowych 2009.
0 1 0 0 0 16.10.2009Kampania Vision Express Super Optyk10 października ruszyła nowa kampania Vision Express Super Optyk.
0 1 0 0 0 16.10.2009Ruszył oficjalny blog marki FiglMarka Figl przyłączyła się do trwającej w Internecie debaty na temat mody. Dzięki blogowi Zawsze elegancja, marka chce nawiązać kontakt ze swoimi obecnymi oraz potencjalnymi klientkami, wymieniać opinie i poznać lepiej ich gust oraz oczekiwania.
0 1 0 0 0 16.10.2009Amwin zmienia wizerunekZmieniająca się na rynku sytuacja związana z kryzysem to nowe wyzwanie dla firm operujących na polu kompleksowych rozwiązań hal wykonanych w konstrukcji stalowej. W tym roku widoczny jest trend, w którym ten segment biznesu dotknęły dwa zjawiska – pogłębienie się rynku ceny i znaczny spadek popytu na dobra inwestycyjne. W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania rynku Amwin dostosował swoje usługi do oczekiwań klientów.
0 1 0 0 0 16.10.2009Jesienna kampania reklamowa marki LisnerW listopadzie 2009 roku startuje kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Lisner pod hasłem "Zdrów jak ryba".
0 1 0 0 0 16.10.2009Pełka PR wesprze firmę Akuna PolskaAgencja Pełka PR podpisała kontrakt na roczną współpracę z Akuna Polska Sp. z o.o., firmą należącą do międzynarodowego koncernu Akuna International Inc.
0 1 0 0 0 16.10.2009Eskadra Publica dla Etnodizajn FestiwalEskadra Publica rozpoczęła pracę na rzecz projektu „Rzecz Małopolska. Etnodizajn Festiwal", realizowanego przez Muzeum Etnograficzne im. Seweryna Udzieli w Krakowie.
0 1 0 0 0 16.10.2009Kampania reklamowa LOT-u na ulicach LondynuNa ulicach Londynu trwa niecodzienna kampania reklamowa Polskich Linii Lotniczych LOT. Dwadzieścia londyńskich taksówek Black Cabs, dowożących pasażerów na lotnisko Heathrow i kursujących po dzielnicy City oraz w centrum Londynu, promuje klasę biznes i połączenia z Warszawą.