0 1 20.10.2009„Wygraj z chrypką” – konkurs marki Homeovoxkonkursy reklamowe TweetZ okazji Dnia Nauczyciela marka Homeovox rozpoczęła edukacyjny konkurs internetowy dla nauczycieli.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54814 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 20.10.2009Novem rozpoczyna współpracę z OrangeSieć afiliacyjna Novem podpisała umowę o współpracy z PTK Centertel, operatorem sieci komórkowej Orange. Jej celem jest stworzenie internetowego kanału pozyskiwania Klientów Biznesowych dla Orange. Współpraca obu firm będzie miała charakter długofalowy.
0 1 0 0 0 20.10.2009Sport Management Polska tworzy projekt "Złota Drużyna"Sześć polskich multimedalistek Taekwondo ITF, aktualnych i wielokrotnych mistrzyń świata i Europy wchodzi w skład Złotej Drużyny – najnowszego projektu marketingowego firmy Sport Management Polska (SMP).
0 1 0 0 0 20.10.2009Publicon rozpoczyna współpracę z FirstAgencja PR Publicon rozpoczęła współpracę z firmą First, importerem i dystrybutorem sprzętu audio oraz artykułów gospodarstwa domowego.
0 1 0 0 0 20.10.2009MRM Worldwide uruchamia „Strefę Kreacji” dla Pure ZoneAgencja interaktywna MRM Worldwide jest autorem platformy internetowej „Strefa Kreacji” dla marki Pure Zone z portfolio L’Oreal Paris. Na stronie www.strefakreacji.pl trwa konkurs dla internautów.