0 1 0 0 0 21.10.2009Garden of Words wspiera Centrum Laseroterapii EliteGarden of Words, agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, została wybrana do obsługi Public Relations Centrum Laseroterapii Elite.
0 1 0 0 0 21.10.2009Delecta promuje Fisielowy Kubek19 października br. wystartowała kampania reklamowa Fisielowego Kubka firmy Delecta. Kampania telewizyjna oparta na 15-sekundowym spocie potrwa do połowy listopada br. Dodatkowo do końca listopada zaplanowano emisje billboardów sponsorskich przed wybranymi wieczorynkami w TVP1.
0 1 0 0 0 21.10.2009John King Polska wybiera PMT Marketing SystemFirma John King Polska podpisała umowę z PMT Marketing System na świadczenie usług merchandisingu w sieciach Makro oraz Real. Współpraca rozpocznie się 2 listopada br.
0 1 0 0 0 21.10.2009Instytut Wydawniczy Latarnik nowym klientem Good One PRW połowie października agencja Good One PR pozyskała nowego klienta – Instytut Wydawniczy Latarnik.
0 1 0 0 0 21.10.2009Warsztaty „A-Z Jak zaplanować spotkanie korporacyjne”Podczas targów przemysłu spotkań Business Tourism Fairs (BTF) w dniu 4.11.2009 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI, odbędą się bezpłatne warsztaty - "A-Z Jak zaplanować spotkanie korporacyjne".
0 1 0 0 0 21.10.2009Polscy widzowie chcą mieć władzę nad telewizjąPolscy widzowie wyraźnie dążą do samodzielnego decydowania o treściach oglądanych w telewizji. Jako ważne i atrakcyjne postrzegają rozwiązania technologiczne, które umożliwiają im dostęp do ulubionych programów, bez konieczności dostosowywania się do ramówki telewizyjnej – wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie platformy cyfrowej Cyfra+.
0 1 0 0 0 21.10.2009Efektywność działań w portalach społecznościowych (MarketingProfs)M. Collier, Measuring What's Meaningful in Social Media, „MarketingProfs”, październik 2009.Próby umiejętnego wykorzystywania portali społecznościowych w celach marketingowych to jedno (patrz np. „Marketing w czasach Facebooka”), natomiast określenie efektywności takich działań to odrębna sprawa. Na jakich wskaźnikach się oprzeć? Jak je doskonale odczytać i wykorzystać wnioski? „Profesorowie” wydają się znać odpowiedź...
0 1 0 0 0 21.10.2009TBWAPR dla Pracowni Gier SzkoleniowychAgencja TBWAPR rozpoczęła współpracę z Pracownią Gier Szkoleniowych.
0 1 0 0 0 21.10.2009Codigito – nowe podejście do e-biznesuPolski rynek firm tworzących aplikacje internetowe powiększył się o nowy podmiot - Codigito. Zespół nowo powstałej firmy tworzą nie tylko projektanci i programiści, ale także psychologowie, socjologowie oraz specjaliści od komunikacji marketingowej. Pracownicy Codigito realizowali dotychczas projekty internetowe web 2.0, dla klientów zagranicznych m.in. takich jak Xing.com, Qype.de czy StudiVZ.de.