Polscy widzowie chcą mieć władzę nad telewizją
  • 0
  • 1
21.10.2009

Polscy widzowie chcą mieć władzę nad telewizją

Polscy widzowie wyraźnie dążą do samodzielnego decydowania o treściach oglądanych w telewizji. Jako ważne i atrakcyjne postrzegają rozwiązania technologiczne, które umożliwiają im dostęp do ulubionych programów, bez konieczności dostosowywania się do ramówki telewizyjnej – wynika z badań przeprowadzonych przez PBS DGA na zlecenie platformy cyfrowej Cyfra+.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.10.2009

Efektywność działań w portalach społecznościowych (MarketingProfs)

M. Collier, Measuring What's Meaningful in Social Media, „MarketingProfs”, październik 2009.

Próby umiejętnego wykorzystywania portali społecznościowych w celach marketingowych to jedno (patrz np. „Marketing w czasach Facebooka”), natomiast określenie efektywności takich działań to odrębna sprawa. Na jakich wskaźnikach się oprzeć? Jak je doskonale odczytać i wykorzystać wnioski? „Profesorowie” wydają się znać odpowiedź...