Efektywność działań w portalach społecznościowych (MarketingProfs)
  • 0
  • 1
21.10.2009

Efektywność działań w portalach społecznościowych (MarketingProfs)

M. Collier, Measuring What’s Meaningful in Social Media, „MarketingProfs”, październik 2009.

Próby umiejętnego wykorzystywania portali społecznościowych w celach marketingowych to jedno (patrz np. „Marketing w czasach Facebooka”), natomiast określenie efektywności takich działań to odrębna sprawa. Na jakich wskaźnikach się oprzeć? Jak je doskonale odczytać i wykorzystać wnioski? „Profesorowie” wydają się znać odpowiedź…

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 października 2009

20 października 2009