Espresso

23 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Rusza konkurs „Polska bez barier”

150 tys. zł, 100 tys. zł oraz 50 tys. zł – tyle warte są trzy kampanie na nośnikach reklamy zewnętrznej ufundowane przez firmę AMS SA, w ogólnopolskim konkursie "Polska bez barier". Kampanie mają szansę wygrać te województwa, miasta, powiaty lub gminy, które zgłoszą do konkursu obiekty lub przestrzenie publiczne najlepiej dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Konkurs organizowany jest przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji przy współpracy z Kancelarią Sejmu RP pod patronatem honorowym Marszałka Sejmu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Jak naprawić e-mailowe pomyłki (BtoB)

K.J. Bannan, How to fix your e-mail marketing mistakes, "BtoB", 22.10.2009

Błądzenie jest rzeczą ludzką – wiemy o tym wszyscy, choć czasem niektórym wydaje się, że ani oni, ani – przede wszystkim! – ich podwładni nie mogą się pomylić. Miarą profesjonalizmu okazuje się jednak reakcja na zauważoną pomyłkę: przyznanie się do niej, przeprosiny, podjęte działania. W artykule zwrócono uwagę na zmyślne sposoby minimalizowania negatywnych skutków popełnionych w e-mailach błędów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Gadżety miejskie – Warszawa promuje dobre wzornictwo

Stolica potrzebuje dobrych projektów i promocji wysokiej klasy. Miasto Stołeczne Warszawa, szukając dobrych wzorów, przeprowadza konkursy na upominki promujące stolicę. Zachęca w ten sposób młodych projektantów do tworzenia nowych i oryginalnych pamiątek. Jako mecenas dobrego wzornictwa i kreatywnych pomysłów nadsyłanych na konkursy, chce pomóc projektantom także w produkcji stworzonych przez nich wzorów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Business Intelligence lekarstwem na kryzys

Z badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli kadry zarządzającej dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce wynika, że rozwiązania informatyczne wspomagające procesy podejmowania decyzji biznesowych – Business Intelligence (BI) pomagają w zyskaniu przewagi konkurencyjnej oraz osiąganiu lepszych wyników nawet w czasach spowolnienia gospodarczego. Badanie zostało przeprowadzone przez redakcję „CIO Magazyn Dyrektorów IT” we współpracy z SAS Institute w połowie 2009 r.

22 października 2009

Poprzednie Następne