Jak naprawić e-mailowe pomyłki (BtoB)
  • 0
  • 1
23.10.2009

Jak naprawić e-mailowe pomyłki (BtoB)

K.J. Bannan, How to fix your e-mail marketing mistakes, „BtoB”, 22.10.2009

Błądzenie jest rzeczą ludzką – wiemy o tym wszyscy, choć czasem niektórym wydaje się, że ani oni, ani – przede wszystkim! – ich podwładni nie mogą się pomylić. Miarą profesjonalizmu okazuje się jednak reakcja na zauważoną pomyłkę: przyznanie się do niej, przeprosiny, podjęte działania. W artykule zwrócono uwagę na zmyślne sposoby minimalizowania negatywnych skutków popełnionych w e-mailach błędów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Gadżety miejskie – Warszawa promuje dobre wzornictwo

Stolica potrzebuje dobrych projektów i promocji wysokiej klasy. Miasto Stołeczne Warszawa, szukając dobrych wzorów, przeprowadza konkursy na upominki promujące stolicę. Zachęca w ten sposób młodych projektantów do tworzenia nowych i oryginalnych pamiątek. Jako mecenas dobrego wzornictwa i kreatywnych pomysłów nadsyłanych na konkursy, chce pomóc projektantom także w produkcji stworzonych przez nich wzorów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Business Intelligence lekarstwem na kryzys

Z badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli kadry zarządzającej dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce wynika, że rozwiązania informatyczne wspomagające procesy podejmowania decyzji biznesowych – Business Intelligence (BI) pomagają w zyskaniu przewagi konkurencyjnej oraz osiąganiu lepszych wyników nawet w czasach spowolnienia gospodarczego. Badanie zostało przeprowadzone przez redakcję „CIO Magazyn Dyrektorów IT” we współpracy z SAS Institute w połowie 2009 r.