Konferencja "Event w strategii biznesowej firmy"
  • 0
  • 1
23.10.2009

Konferencja „Event w strategii biznesowej firmy”

6 października br. odbyła się konferencja „Event w strategii biznesowej firmy”, zorganizowana  przez Stowarzyszenie Branży Eventowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 października 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Jak naprawić e-mailowe pomyłki (BtoB)

K.J. Bannan, How to fix your e-mail marketing mistakes, "BtoB", 22.10.2009

Błądzenie jest rzeczą ludzką – wiemy o tym wszyscy, choć czasem niektórym wydaje się, że ani oni, ani – przede wszystkim! – ich podwładni nie mogą się pomylić. Miarą profesjonalizmu okazuje się jednak reakcja na zauważoną pomyłkę: przyznanie się do niej, przeprosiny, podjęte działania. W artykule zwrócono uwagę na zmyślne sposoby minimalizowania negatywnych skutków popełnionych w e-mailach błędów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Gadżety miejskie – Warszawa promuje dobre wzornictwo

Stolica potrzebuje dobrych projektów i promocji wysokiej klasy. Miasto Stołeczne Warszawa, szukając dobrych wzorów, przeprowadza konkursy na upominki promujące stolicę. Zachęca w ten sposób młodych projektantów do tworzenia nowych i oryginalnych pamiątek. Jako mecenas dobrego wzornictwa i kreatywnych pomysłów nadsyłanych na konkursy, chce pomóc projektantom także w produkcji stworzonych przez nich wzorów.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
23.10.2009

Business Intelligence lekarstwem na kryzys

Z badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli kadry zarządzającej dużych i średnich przedsiębiorstw w Polsce wynika, że rozwiązania informatyczne wspomagające procesy podejmowania decyzji biznesowych – Business Intelligence (BI) pomagają w zyskaniu przewagi konkurencyjnej oraz osiąganiu lepszych wyników nawet w czasach spowolnienia gospodarczego. Badanie zostało przeprowadzone przez redakcję „CIO Magazyn Dyrektorów IT” we współpracy z SAS Institute w połowie 2009 r.