Kiedy zacząć marketingowe święta? (Adweek)
  • 0
  • 1
26.10.2009

Kiedy zacząć marketingowe święta? (Adweek)

M. Dolliver, When Should Xmas-Shopping Ads Begin?, „Adweek”, 22.10.2009

Kiedy właściwie zaczyna się okres przedświąteczny w marketingu? Czy jego początek wyznacza jakaś konkretna data? Odpowiedzi na takie pytania wbrew pozorom są istotne, bo – jak można wnioskować na podstawie opisanego sondażu – zbyt wczesne akcje reklamowe mogą „rozmyć” odczuwanie tego szczególnego okresu i tym samym spowodować niechęć wobec świątecznie zachwalanych produktów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 października 2009

23 października 2009