1 1 0 0 0 17.11.2009„Bałwan gorąco poleca” – ruszyła kampania wspierająca świąteczną ofertę Plusa i MixPlusa (wideo)Sieć komórkowa Plus rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem kabaretu Mumio promującą świąteczną ofertę dla wszystkich klientów indywidualnych Plusa i MixPlusa. Kampania potrwa do końca grudnia, złożą się na nią spoty telewizyjne, prasa, outdoor oraz obecność w radiu i Internecie.
0 1 0 0 0 17.11.2009Levi’s i Światowy Dzień Walki z AIDSWspółcześni artyści, na prośbę marki Levi’s, podzielili się swoimi wizjami na temat problemu AIDS i HIV.
0 1 0 0 0 17.11.2009Marketingowiec.pl nowym klientem agencji L-E-MAgencja marketingu zintegrowanego L-E-M podpisała umowę o współpracy z serwisem Marketingowiec.pl.
0 1 0 0 0 17.11.2009Pokolenie Zoltrix kontra Wi-FiWspółczesne dzieci to pokolenie „singleplayer”. Rower, piłka, lalka Barbie, komputer i rolki zostały wyparte przez laptop, konsolę do gier, aparat cyfrowy, mp3, Apple Ipod, quad i skuter. Studenci SWPS opracowali raport ukazujący przemiany, jakie dokonały się w ciągu ostatnich 15 lat.
0 1 0 0 0 17.11.2009Rusza ogólnopolska kampania „Znajdź różnicę”Rusza ogólnopolska kampania zachęcająca do zobaczenia zagrożonych zakątków świata, pod hasłem „Znajdź różnicę”. Kampania jest częścią polskiej edycji międzynarodowego projektu „100 wyjątkowych miejsc, zobacz zanim znikną”.
0 1 0 0 0 17.11.2009Produkty z autorskimi grafikami światowych gwiazd w TchiboŚwiatowej sławy gwiazdy, m.in. George Clooney, Robbie Williams i zespół Coldplay, stworzyły graficzne „Symbole nadziei na XXI wiek”, które wspierają dobroczynną kampanię „Whatever it Takes” organizowaną przez fundację 21st Century Leaders.
0 1 0 0 0 16.11.2009Decathlon wybrał VanguardPRDecathlon wybrał krakowską agencję public relations VanguardPR (Grupa Adweb) do obsługi wizerunkowej nowych inwestycji w Polsce.
0 1 0 0 0 16.11.2009Kampania reklamowa Bonarka City CenterRuszyła kampania reklamowa Bonarka City Center. Akcja prowadzona w Krakowie i okolicach obejmuje outdoor, prasę, radio i działania ambientowe.
0 1 0 0 0 16.11.2009Konferencja „Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego”5 listopada 2009, w Teatrze Kamienica odbyła się konferencja „Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego”, zorganizowana przez firmę Sopexa Polska. W gronie polskich i francuskich ekspertów dyskutowano o kwestii stosowania oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych, ich znaczenia w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego oraz podniesienia świadomości konsumentów dzięki odpowiednio ukierunkowanemu marketingowi.
0 1 0 0 0 16.11.2009Ogólnopolski konkurs fotograficzny dla pasjonatów podróżyRozpoczął się ogólnopolski konkursu fotograficzny „Zostań fotoreporterem wyprawy do Nowej Zelandii”, zorganizowany przez markę North.