Produkty z autorskimi grafikami światowych gwiazd w Tchibo - Marketing przy Kawie
Produkty z autorskimi grafikami światowych gwiazd w Tchibo
  • 0
  • 1
17.11.2009

Produkty z autorskimi grafikami światowych gwiazd w Tchibo

Światowej sławy gwiazdy, m.in. George Clooney, Robbie Williams i zespół Coldplay, stworzyły graficzne „Symbole nadziei na XXI wiek”, które wspierają dobroczynną kampanię „Whatever it Takes” organizowaną przez fundację 21st Century Leaders.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2009

Konferencja "Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego"

5 listopada 2009, w Teatrze Kamienica odbyła się konferencja „Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego”, zorganizowana przez firmę Sopexa Polska. W gronie polskich i francuskich ekspertów dyskutowano o kwestii stosowania oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych, ich znaczenia w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego oraz podniesienia świadomości konsumentów dzięki odpowiednio ukierunkowanemu marketingowi.