0 1 17.11.2009Marketingowiec.pl nowym klientem agencji L-E-Mfirmy TweetAgencja marketingu zintegrowanego L-E-M podpisała umowę o współpracy z serwisem Marketingowiec.pl.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54948 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 17.11.2009Pokolenie Zoltrix kontra Wi-FiWspółczesne dzieci to pokolenie „singleplayer”. Rower, piłka, lalka Barbie, komputer i rolki zostały wyparte przez laptop, konsolę do gier, aparat cyfrowy, mp3, Apple Ipod, quad i skuter. Studenci SWPS opracowali raport ukazujący przemiany, jakie dokonały się w ciągu ostatnich 15 lat.
0 1 0 0 0 17.11.2009Rusza ogólnopolska kampania "Znajdź różnicę"Rusza ogólnopolska kampania zachęcająca do zobaczenia zagrożonych zakątków świata, pod hasłem „Znajdź różnicę”. Kampania jest częścią polskiej edycji międzynarodowego projektu „100 wyjątkowych miejsc, zobacz zanim znikną”.
0 1 0 0 0 17.11.2009Produkty z autorskimi grafikami światowych gwiazd w TchiboŚwiatowej sławy gwiazdy, m.in. George Clooney, Robbie Williams i zespół Coldplay, stworzyły graficzne „Symbole nadziei na XXI wiek”, które wspierają dobroczynną kampanię „Whatever it Takes” organizowaną przez fundację 21st Century Leaders.
0 1 0 0 0 16.11.2009Decathlon wybrał VanguardPRDecathlon wybrał krakowską agencję public relations VanguardPR (Grupa Adweb) do obsługi wizerunkowej nowych inwestycji w Polsce.