Rusza ogólnopolska kampania "Znajdź różnicę" - Marketing przy Kawie
Rusza ogólnopolska kampania "Znajdź różnicę"
  • 0
  • 1
17.11.2009

Rusza ogólnopolska kampania „Znajdź różnicę”

Rusza ogólnopolska kampania zachęcająca do zobaczenia zagrożonych zakątków świata, pod hasłem „Znajdź różnicę”. Kampania jest częścią polskiej edycji międzynarodowego projektu „100 wyjątkowych miejsc, zobacz zanim znikną”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54949 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 listopada 2009

16 listopada 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.11.2009

Konferencja "Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego"

5 listopada 2009, w Teatrze Kamienica odbyła się konferencja „Produkty regionalne i tradycyjne w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego”, zorganizowana przez firmę Sopexa Polska. W gronie polskich i francuskich ekspertów dyskutowano o kwestii stosowania oznaczeń produktów regionalnych i tradycyjnych, ich znaczenia w kontekście ochrony dziedzictwa kulinarnego oraz podniesienia świadomości konsumentów dzięki odpowiednio ukierunkowanemu marketingowi.