0 1 0 0 0 18.11.2009Incentive Concept wdraża strategię incentive dla Michelin PolskaMichelin Polska wspólnie z Incentive Concept prowadzi program motywacyjny dla dilerów opon ciężarowych marki Kormoran. Agencja realizuje stworzoną przez siebie kilkumiesięczną strategię bazującą na konkursie Michelin dla najlepszych dystrybutorów opon do pojazdów ciężarowych. Konkurs nosi nazwę „Kormoran Discovery: Na Tropie 007 Tajska przygoda”, a jego główną nagrodą jest wyjazd do Tajlandii.
0 1 0 0 0 18.11.2009Kampania reklamowa „Zarabiaj na Novo”Rusza kampania reklamowa funduszu Novo, przez agencję reklamową Top Impact.
0 1 0 0 0 18.11.2009Ruszyła kampania reklamowa operatora kablowego VectraRozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa operatora kablowego Vectra, wspierająca wprowadzenie cyfrowego dekodera z nagrywarką HD. Kampania potrwa do 20 grudnia 2009 r.
0 1 0 0 0 18.11.2009Kongres PR Forum 2009Lord Peter Chadlington będzie gościem specjalnym listopadowego Kongresu PR Forum 2009. CEO Huntsworth Group opowie o transformacji, jaka zaszła w postrzeganiu roli komunikacji w ostatnim czasie oraz o nowych wyzwaniach, jakie w związku z tym pojawiły się przed specjalistami pracującymi w sektorze public relations. Światowe trendy w zarządzaniu reputacją przedstawi natomiast John Dalton – dyrektor London School of Public Relations Worldwide.
0 1 0 0 0 18.11.2009Nowa wizualizacja Warsaw Destination AllianceFundacja Warsaw Destination Alliance od listopada 2009 roku zmienia identyfikację wizualną. Dotychczas używane materiały zostają zastąpione przez kreacje przygotowane przez firmę Brandwell.
0 1 0 0 0 18.11.2009Walk The Line dla NikonaAgencja Walk The Line przygotowała kreację konkursu promocyjnego „Wygraj tysiące… kolorowych marzeń", który wspiera sprzedaż aparatów kompaktowych Nikon Coolpix.
0 1 0 0 0 18.11.2009PRN Kreacja w PRN PolskaW PRN Polska wyodrębnia się właśnie nowa struktura - PRN Kreacja, która zajmować się będzie wytwarzaniem treści na potrzeby nośników Digital Signage.
0 1 0 0 0 18.11.2009Pioneer Pekao TFI startuje z nową kampanią reklamową16 listopada Pioneer Pekao TFI rozpoczął kampanię reklamową. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Obieramy pewny kurs. Na dobre inwestycje”.
0 1 0 0 0 18.11.2009Rusza kampania telewizyjna marki BioxetTrwa kampania telewizyjna Bioxetu firmy B’IOTA Laboratories. Kampania prowadzona jest w 11 kanałach telewizyjnych, m. in. w stacji Polsat, Canal +, Kuchnia TV, Comedy Central i Film Box.
0 1 0 0 0 18.11.2009People PR współpracuje z Gala Network EuropePeople PR rozpoczęła współpracę z Gala Network Europe Ltd. przy wprowadzeniu polskojęzycznych wersji gier Rappelz i Castle of Heroes. Agencja odpowiada za kompleksowe planowanie i realizację działań PR w mediach tradycyjnych i w Internecie.