0 1 0 0 0 19.11.2009Wyniki konkursu na „Pamiątkę z Polski”Rozstrzygnięty został konkurs „Pamiątka z Polski”, zorganizowany z okazji jubileuszu 60-lecia Fundacji Cepelia. Jury przyznało w sumie 20 nagród w kategoriach „tradycja” i „inspiracja”. Nagrodzone prace można oglądać od 18 listopada br. na wystawie pokonkursowej w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.
0 1 0 0 0 19.11.2009Gutenberg Networks dla UNICEF PolskaGutenberg Networks wspiera UNICEF Polska w przygotowaniu kampanii świątecznej „Uwierz w Świętego Mikołaja”.
0 1 0 0 0 19.11.2009Kofeina wspiera kampanię Programu Operacyjnego Innowacyjna GospodarkaStartuje kampania promocyjna Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka „Dotacje na innowacje. Myślenie się opłaca!”, sygnowana przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
0 1 0 0 0 19.11.2009Warsztaty „Trendy – design zrównoważony”Zuzanna Skalska poprowadzi warsztaty „Trendy – design zrównoważony”. Będzie to piąte i ostatnie spotkanie z cyklu „Zarządzanie designem”. Organizatorem wydarzenia jest Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego, autorem projektu warsztatów – Pro Design.
0 1 0 0 0 19.11.2009City Plakat – konkurs Cityboard Media i SWPSKampania nowego kanału filmowego Telewizji n – nFilmHD, pod hasłem „Włącz nowy kanał filmowy”, realizowana dla ITI Neovison na nośnikach Cityboard Media, otrzymała tytuł „Plakat Miesiąca” w październikowej odsłonie konkursu City Plakat.
0 1 0 0 0 18.11.2009IKEA i Port Łódź z Telma Group CommunicationsTelma Group Communications rozpoczęła współpracę z IKEA Retail i Inter IKEA Centre Polska. Agencja poprowadzi działania PR dla największego sklepu IKEA w Polsce. Zajmie się także kompleksową obsługą z zakresu public relations dla Portu Łódź.
0 1 0 0 3 18.11.2009Propaganda Reklamowa wspiera SKOKAgencja Propaganda Reklamowa zrealizowała kampanię „Pożyczki A My Swoje” oraz „Lokaty 8,05%” dla Południowo–Zachodniej SKOK.
0 1 0 0 0 18.11.2009PRO Media House domem mediowym Galerii JurajskaGlobe Trade Centre SA, właściciel Galerii Jurajska podpisał umowę o współpracy z domem mediowym PRO Media House dotyczącą usług planowania i zakupu mediów w ramach przedświątecznej akcji promocyjnej.
0 1 0 0 0 18.11.2009Katalog Inspiracji MarketingowychZ inicjatywy agencji Locco Event powstanie Katalog Inspiracji Marketingowych, przedstawiający oferty najciekawszych firm z Polski. Zadaniem Katalogu będzie ułatwianie procesów poszukiwania interesujących i korzystnych propozycji na rynku.
0 1 0 0 0 18.11.2009IKEA wybiera Highlite PRAgencja Highlite PR wygrała konkurs na prowadzenie działań PR dla wrocławskiego oddziału IKEA.