0 1 0 0 0 3.12.2009Lewis PR dla EuroCloudEuroCloud, organizacja zrzeszająca społeczność biznesową oferującą usługi SaaS i cloud computing, wybrała Lewis PR do wprowadzenia na rynek swojej marki na terenie ośmiu państw europejskich.
0 1 0 0 0 3.12.2009Real Quality oraz Tesco najbardziej rozpoznawalnymi markami własnymiPMR Research – dział badawczy firmy PMR – przeprowadził badanie zwyczajów zakupowych Polaków oraz poglądów na temat marek własnych. Badanie przeprowadzono we wrześniu 2009 roku.
0 1 0 0 0 2.12.2009Polskie LNG z systemem identyfikacji wizualnejOperator Gaz-System SA opracował system identyfikacji wizualnej dla spółki zależnej Polskie LNG sp. z o.o., powołanej do budowy i eksploatacji terminalu LNG w Świnoujściu.
0 1 0 0 0 2.12.2009Operon wybrał EngineAgencja interaktywna Engine została wybrana do obsługi programu „Matura z Operonem” Wydawnictwa Pedagogicznego Operon.
0 1 0 0 0 2.12.2009Żelazna Studio i Smartlink dla Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoŻelazna Studio – oferujące kompleksową obsługę fotograficzną – rozpoczęła współpracę z firmą Smartlink na rzecz Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Celem wspólnych działań jest opracowanie albumu „Efekty – Fundusze – Sukcesy. Programy finansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego 2004 – 2006”, którego premiera odbędzie się 11 grudnia 2009 roku.
0 1 0 0 0 2.12.2009Szlachetne PoRobocie w KrakowieW najbliższy piątek, 4 grudnia krakowscy piarowcy spotkają się na mikołajkowym PoRobocie. Umówieni są w krakowskim klubie Intro, przy ul. Św. Jana 5 (wejście z „Zaułku Niewiernego Tomasza” lub od ul. Św. Jana), o godzinie 18.30.
0 1 0 0 0 2.12.2009Rozstrzygnięcie konkursu „Kampania Społeczna Roku 2008”Eksperci Instytutu Marketingu Społecznego wyłonili zwycięzców konkursu „Kampania Społeczna Roku 2008”.
0 1 0 0 0 2.12.2009Pride&Glory Interactive oraz Heureka dla Philips PolskaTrwa internetowa kampania sprzedażowa Philips Polska, pod hasłem „Rozdajemy prezenty”.
0 1 0 0 0 2.12.2009Mały Głód daje po rurachRozpoczęła się wirusowa kampania serków Danio, której centralnym elementem jest postać Małego Głoda. Strategię i przeprowadzenie akcji koncern Danone powierzył agencji Heureka.
0 1 0 0 0 2.12.2009Federacja Polskich Banków Żywności nowym klientem Young & RubicamAgencja Young & Rubicam rozpoczęła współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności, której misją jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz zmniejszanie obszarów niedożywienia w Polsce.