0 1 0 0 0 2.12.2009Nowy klient smARTcat – Baker&McKenzieW wyniku wygranego przetargu, do grona klientów obsługiwanych przez agencję reklamową smARTcat, dołączyła kancelaria Baker & McKenzie.
0 1 0 0 0 2.12.2009McCann Erickson dla Maybelline New YorkMaybelline New York wprowadza na rynek nowy tusz do rzęs Pulse Perfection. Agencja reklamowa McCann Erickson jest odpowiedzialna za kreację i adaptację reklam, które mają promować produkt.
0 1 0 0 0 2.12.2009Polska edycja Mobile Premier AwardsRusza krajowa edycja Mobile Premier Awards - konkursu na najlepszy startup.
0 1 0 0 0 2.12.2009Manejo Public Relations dla Tandberg PolskaTandberg Polska rozpoczyna współpracę z agencją Manejo Public Relations.
0 1 0 0 0 2.12.2009Rozstrzygnięcie przetargu Ministerstwa Rozwoju RegionalnegoKonsorcjum złożone min. z Kolman Advertising i MediaOn, wygrało przetarg zorganizowany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
0 1 0 0 0 2.12.2009Promocja Opola warta pół miliarda33 tysiące publikacji ukazało się na temat Opola w 2008 roku. Działania PR urzędu miasta warte były grubo ponad pół miliarda złotych. To wyliczenia analityków Press-Service Monitoring Mediów, którzy wydali raport na temat wizerunku Opola, kolejną część cyklu „Stolice Regionów”.
0 1 0 0 0 2.12.2009Wolontariat w liczbach i w planachW najnowszym badaniu "Wolontariat, filantropia i 1%" tylko 12,9% respondentów przyznało się do poświęcania czasu i pracy na rzecz organizacji pozarządowych, ruchów społecznych i religijnych.
0 1 0 0 0 2.12.2009Telefoniczna Agencja Informacyjna zmienia się w Grupę Marketingową TAIW dwudziestym roku działalności Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o. zgromadzenie wspólników podjęło decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy firmy na Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. Wraz ze zmianą nazwy firmy, zmianie uległo logo.
0 1 0 0 0 2.12.2009Trójwymiarowy świat Na’viProducent nawigacji Harman/Becker i dystrybutor filmów Imperial CinePix rozpoczynają wspólny projekt przy promocji filmu Avatar.
0 1 0 0 0 1.12.2009„Święta cieszą tylko w rodzinie” – kampania Stowarzyszenia SOS Wioski DziecięceStowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce prowadzi kampanię charytatywną „Święta cieszą tylko w rodzinie”. Działania mają na celu zebranie funduszy na opiekę nad wychowankami Stowarzyszenia i zapewnienie im ciepłych, rodzinnych świąt.