0 1 2.12.2009Pride&Glory Interactive oraz Heureka dla Philips Polskakampanie reklamowe TweetTrwa internetowa kampania sprzedażowa Philips Polska, pod hasłem „Rozdajemy prezenty”.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 2.12.2009Mały Głód daje po rurachRozpoczęła się wirusowa kampania serków Danio, której centralnym elementem jest postać Małego Głoda. Strategię i przeprowadzenie akcji koncern Danone powierzył agencji Heureka.
0 1 0 0 0 2.12.2009Federacja Polskich Banków Żywności nowym klientem Young & RubicamAgencja Young & Rubicam rozpoczęła współpracę z Federacją Polskich Banków Żywności, której misją jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności oraz zmniejszanie obszarów niedożywienia w Polsce.
0 1 0 0 0 2.12.2009Nowy klient smARTcat – Baker&McKenzieW wyniku wygranego przetargu, do grona klientów obsługiwanych przez agencję reklamową smARTcat, dołączyła kancelaria Baker & McKenzie.
0 1 0 0 0 2.12.2009McCann Erickson dla Maybelline New YorkMaybelline New York wprowadza na rynek nowy tusz do rzęs Pulse Perfection. Agencja reklamowa McCann Erickson jest odpowiedzialna za kreację i adaptację reklam, które mają promować produkt.