0 1 0 0 0 4.12.2009Value Media strategicznym partnerem Ciszewski Public RelationsAgencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę partnerską z grupą komunikacyjną Value Media. Firmy podejmą wzajemną współpracę obejmującą między innymi wymianę doświadczeń i know-how oraz udzielanie sobie wzajemnej pomocy w zakresie przygotowywania ofert dla klientów.
0 1 0 0 0 4.12.2009Communication Unlimited najlepsza w badaniu Smile CheckCommunication Unlimited została najlepiej ocenioną agencją reklamową w badaniu satysfakcji Smile Check.
0 1 0 0 2 3.12.2009Także prawnicy potrzebują marketinguMarketing przestał być wąską kompetencją biznesową, a stał się jednym z najistotniejszych elementów strategii firmy. Kancelaria prawna jest firmą, która z ekonomicznego punktu widzenia jest nastawiona na zysk, i która powinna być zarządzana według tych samych zasad, co przedsiębiorstwa z innych branż.
0 1 0 0 0 3.12.2009Innowacyjność mniej ważna – wyniki badania „Corporate Values Index 2009”Polskie firmy nie stawiają na innowacyjność – wynika z badania „Corporate Values Index 2009” sieci firm doradczych ECCO Network, obejmującego 3800 największych firm z 11 krajów. Inaczej niż w USA czy innych krajach Europy, polskie przedsiębiorstwa częściej niż innowacyjność podkreślają staranie o satysfakcję klienta.
0 1 0 0 0 3.12.2009Calvado wybiera Avando PRAgencja Avando PR rozpoczęła współpracę ze sklepem internetowym Calvado.pl.
0 1 0 0 0 3.12.2009Targi RemaDays 2010W targach reklamy RemaDays 2010 weźmie udział rekordowa liczba ponad 500 wystawców z Polski i z zagranicy. Na 15 000 m2 powierzchni wystawowej Warszawskiego Centrum Expo XXI zaprezentują się firmy oferujące upominki, reklamę wewnętrzną i zewnętrzną oraz technologie reklamowe. Targi odbędą się w dniach 27–29 stycznia 2010 r.
0 1 0 0 0 3.12.2009Internautów życie intymneRusza badanie seksualności polskich internautów. Od 2 do 15 grudnia może wziąć w nim udział każdy użytkownik Sieci. Pytania do ankiety opracował prof. Zbigniew Izdebski. Badanie seksualności polskich internautów stanowi element edukacyjnej kampanii Polpharmy na temat zdrowia seksualnego.
0 1 0 0 0 3.12.2009Budowanie zaufania konsumenta w sieci – samoregulacja gospodarki elektronicznej25 listopada br. odbyła się konferencja pod hasłem „Samoregulacja gospodarki elektronicznej, czyli jak budować zaufanie konsumenta w sieci”. O bezpieczeństwie i zmianach na korzyść konsumentów debatowali przedsiębiorcy, konsumenci i władze publiczne.
0 1 0 0 0 3.12.2009Optima Marketing Group i Starlink pracują dla Majonezu KieleckiegoAgencja reklamowa Optima Marketing Group i dom mediowy Starlink po wygranym wspólnie przetargu zajmują się obsługą kampanii reklamowej marki Majonez Kielecki, należącej do firmy WSP Społem.
0 1 0 0 0 3.12.2009Ruszyła Akademia Marki MiejscAgencja Rozwoju Gdyni rozpoczęła cykl wydarzeń edukacyjno-warsztatowych pod wspólną nazwą Akademia Marki Miejsc.