0 1 0 0 0 21.01.2010Współpraca AdSearch i AdkontekstNależąca do Interia.pl SA sieć reklamowa AdSearch, rozpoczęła współpracę z firmą NetSprint.pl (właścicielem sieci Adkontekst.pl).
0 1 0 0 0 21.01.2010Nominacje do Laurów Magellana ogłoszoneJury II edycji biznesowego Konkursu Laury Magellana w składzie: prof. Danuta Hübner, Sobieslaw Zasada, Janina Ochojska, prof. Roman Niestrój Rektor UEK, Roman Młodkowski, Artur Waliszewski i Bartosz Jacyna wskazało nominacje w 4 kategoriach konkursu organizowanego przez Korporację Absolwentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
0 1 0 0 0 20.01.2010Ciszewski PR dla „Ciepła Systemowego”Agencja Ciszewski Public Relations rozpoczęła pracę dla programu „Ciepło Systemowe” i będzie odpowiedzialna za prowadzenie obsługi PR i consulting. Program dotyczy promowania systemów ogrzewania budynków mieszkalnych i użytkowych oraz dostaw ciepłej wody.
0 1 0 0 0 20.01.2010Zimowa kampania Bonarka City CenterRozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Bonarka City Center w Krakowie, związana z zimowymi wyprzedażami.
0 1 0 0 0 20.01.2010TC Concept współpracuje z ARH PartnersFirma doradcza TC Concept podpisała umowę dotyczącą obsługi public relations i marketingu B2B z ARH Partners.
0 1 0 0 0 20.01.2010Odzyskać siłę gastronomicznej markiW obecnych czasach konieczność posiadania silnej marki, stanowiącej źródło przewagi konkurencyjnej, zyskuje szczególnie silnego znaczenia i jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Branding jest połączeniem psychologii konsumenta i zastosowanej strategii mikroekonomicznej. Wszystkie przedsięwzięcia biznesowe muszą uwzględniać potencjalne odczucia klientów i sprawiać, by odbiorcy byli zainteresowani zakupem oferowanych produktów lub usług. Dobrą markę traktujemy jak dobrego przyjaciela.
2 1 0 0 0 20.01.2010„Poznaj swoje prawa” – kampania Ministerstwa Sprawiedliwości„Poznaj swoje prawa. Wyjdź z cienia! Pozwól sobie pomóc” - to hasło kampanii społecznej Ministerstwa Sprawiedliwości.
0 1 0 0 0 20.01.20104P research mix w serwisie FacebookFirma 4P research mix stworzyła profil na Facebook zapraszając do regularnej rozmowy klientów, konkurentów, współpracowników i inne osoby zainteresowane tym, co się dzieje w badaniach marketingowych.
0 1 0 0 0 20.01.2010Konkret PR dla Stena LineAgencja Konkret PR przedłużyła kontrakt na współpracę w roku 2010 w zakresie public relations z przewoźnikiem promowym Stena Line.
0 1 0 0 0 20.01.2010Plakat „Chopin LIVE in Warsaw” na citylightach AMS20 stycznia w całej Polsce pojawiły się plakaty finalistów 9. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS. Wybrane prace można oglądać na citylightach AMS w największych polskich miastach oraz w wagonach warszawskiego metra.