0 1 0 0 0 18.01.2010KBR rozpoczyna badanie zwyczajów słuchaczy radia w InternecieKomitet Badań Radiowych będzie przeprowadzał dwa razy w roku badanie nt. zwyczajów słuchaczy radia w Internecie.
0 1 0 0 0 18.01.2010Finał promocji Payback „Zostań Świętym Mikołajem”5 milionów punktów, 219 upominków dla potrzebujących dzieci i 15 nagrodzonych Świętych Mikołajów – to wynik świątecznej promocji Payback „Zostań Świętym Mikołajem”.
0 1 0 0 0 18.01.2010Ciszewski Public Relations dla marki DuluxAgencja Ciszewski PR rozpoczęła stałą współpracę z firmą AkzoNobel, przy obsłudze public relations marki Dulux.
0 1 0 0 0 18.01.2010Agencja 21 dla sieci No+VelloAgencja 21 odpowiada za obsługę PR konferencji prasowej sieci salonów fotodepilacji i fotoodmładzania No+Vello, która wchodzi na polski rynek.
0 1 0 0 0 18.01.2010Expansja Advertising przejmuje obsługę galerii handlowych PlazaWieloletnia współpraca z Centrum handlowym Poznań Plaza oraz testy wykonane w Krakowie i Lublinie pozwoliły agencji Expansja Advertising na przygotowanie koncepcji komunikacji dla polskich galerii należących do grupy Segece.
0 1 0 0 0 18.01.2010Viva Polska i Miasto Stołeczne Warszawa dla ChopinaStacja muzyczna Viva Polska we współpracy ze Miastem Stołecznym Warszawa postanowiły uczcić 200. rocznicę urodzin Fryderyka Chopina ośmioma specjalnymi odcinkami programu „Viva Spot”.
0 1 0 0 0 18.01.2010Nośniki Headz na przejściach granicznychHeadz Marketing Partner uruchamia sieć nośników wielkoformatowych na przejściach granicznych na zachodzie i południu Polski.
0 1 0 0 0 18.01.2010IAB ShowCase „Marketing szeptany i serwisy społecznościowe”Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprasza na kolejne spotkanie z cyklu IAB ShowCase. 4 lutego w warszawskim hotelu Radisson Sas odbędzie się spotkanie poświęcone działaniom w sferze marketingu szeptanego oraz w serwisach społecznościowych.
0 1 0 0 0 18.01.2010Prime PR stworzy „Galerię Kształcenia”Agencja Prime PR z Katowic podpisała umowę z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Katowicach o dofinansowanie projektu „Galeria Kształcenia” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadaniem agencji będzie przeprowadzenie kampanii promującej w województwie śląskim ideę formalnego kształcenia ustawicznego. Kampania rozpocznie się w styczniu i potrwa do końca lipca 2010 roku.
0 1 0 0 0 18.01.2010Posti nowym klientem EasymediaFirma Posti SA wybrała Easymedia do opracowywania strategii i realizacji swoich kampanii reklamowych w mediach.